Gå til innhold

Office 2010 Starter blir gratis


Anbefalte innlegg

Jeg for min del liker å vente til et produkt faktisk er lansert før jeg begynner å gjøre meg opp en mening om produktet. En gratis Office starter er i utgangspunktet positivt, så vil lanseringen vise om produktet får livets rett.

Du konstantere at du liker å vente til lansering med å mene at MSO starter i utgangspunktet er positivt?

 

Han sier jo at en gratis Office starter er i utgangspunktet positivt. Ikke at MSO Starter er i utgangspunktet positivt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du konstantere at du liker å vente til lansering med å mene at MSO starter i utgangspunktet er positivt?

Nei, et gratis Office starter er i utganspunktet positivt, forsåvidt er all gratis programvare i utgangspunktet positivt. Utover at Office starter er gratis har jeg ingen meninger om funksjonalitet/begrensninger nettopp fordi jeg liker å teste produktet først.

Lenke til kommentar

Nå er det rett å slett slik at ting tar veldig mykje lengere tid å lage i OpenOffice. For ikkje å snakke om hvordan dokumentene det ser ut.

Det fungerer bra til å notere ren tekst. Det å skrive formler går for seint og er for vanskelig. Skal noe leverest inn så hjelper det heller ikkje når du veit at dersom du hadde gjort dette i office så hadde det sett svært mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Er HW en applikasjon?

Det meste går jo som "nettapplikasjon" nå... men kanskje ikke?

 

Er HW funksjons begrenset?

Det er svært mange ting du må være administrator for å gjøre...

 

Har min HW noe reklame?

Det overstående er bare kverulering fra min side, men her er du helt på jordet. Du fjerner reklamen på hw.no, noe de neppe er særlig glade for, og jeg vil vedde på at det ikke tar lang tid før det samme kan gjøres med starter-versjonen av Office 2010. "Har _min_ Office 2010 noe reklame, kanskje?" Å nei, jeg brukte et tredjepartsprogram for å fjerne det, akkurat som deg.

 

Spar meg.

Nei.

Lenke til kommentar
Bra Fangs. Glemte å spørre om det i forrige innlegg. Hvilke andre alternativer til office finnes egentlig?

 

Google documents er bra. Det har de funksjonene du trenger til daglig bruk og du kan gi andre tilgang til å skrive på dokumentene dine. Har begynt å bruke det på høyskolen, til gruppearbeider.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Jeg tror (...), ville kanskje (...), tror jeg MS Office vil komme til kort (..), må nok MS ty til en del knep (...), tror jeg MS vil fjerne lagring i ODF (...), eller bare gjøre ODF-filene inkompatible med ODF-standarden (...), lage problemer for de som evt. bytter til Openoffice. (...), kan de gi Openoffice dårlig rykte (...).

 

Dette er er den vanlige leksa fra deg men nå er det vel i overkant her. Dette er på nivå med 9/11, truthers, kornsirkelentusiaster og beslektede elementer. Jeg /tror/ det er på tide å finne fram aluminiumshatten snart. ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror (...), ville kanskje (...), tror jeg MS Office vil komme til kort (..), må nok MS ty til en del knep (...), tror jeg MS vil fjerne lagring i ODF (...), eller bare gjøre ODF-filene inkompatible med ODF-standarden (...), lage problemer for de som evt. bytter til Openoffice. (...), kan de gi Openoffice dårlig rykte (...).

 

Dette er er den vanlige leksa fra deg men nå er det vel i overkant her. Dette er på nivå med 9/11, truthers, kornsirkelentusiaster og beslektede elementer. Jeg /tror/ det er på tide å finne fram aluminiumshatten snart. ;)

Man kan jo aldri være sikker, og MS hadde aldri kommet med en lignende uttalelse:

"Vi har nå gitt ut en gratisversjon fordi vi opplever for mye konkurranse fra Open Office."

Synes dette virker nokså realistisk, men i og med at man ikke kan være sikker så bør man jo skrive tror, mener du at det alikevel er bedre å droppe tror og fremlegge det som fakta?

 

Med tanke på en del av metodene MS har benyttet gjennom tidene så skjønner jeg godt at mange er skeptiske når MS plutselig viser godvilje. Selv mener jeg at man ikke skal dømme noen før det motsatte er bevist, og synes at MS har fått en del ufortjent pepper.

 

Alikevel, din kommentar undergraver ikke Simen1 sine teorier, du kommer i steden med en hånete kommentar som går mer på person enn å motsi argumentene.

 

Hva mener du, tror du det motsatte, eller vet du at det Simen1 skriver er feil?

Er det ikke sunt å stille seg kritisk til ting?

Er ikke noe av poenget med et forum å diskutere slike ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...