Gå til innhold

Xbox 360, reperasjon? unreadable disc


vegard12345

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt et problem med at jeg for opp en mld om at spillet er uleselig og nå er jeg lei, kjøpte xboxen på spaceworld sine nettsider, har kviteringen og KUN den store esken. Har en Arcade som jeg har kjøpt hardisk, headset, ekstra kontroll og et sånn klistermerke greier som står uten på xboxen som her:

http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinf....aspx?plid=8099

jeg har aldri gjort noe sånt før, hva gjør jeg? skal jeg kun pakke inn xboxen og hvordan skal jeg pakke den inn, hvis jeg får ny tar de bort memory uniten som fulgte med? der jeg har lagret brukeren min og all microsoft poengen og liven, hvordan gjør jeg d?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde akkurat samma problem, men skjedde også at bildet frøys ofte og at internettkortet var helt fucka, kom seg mange ganger aldri på live, selv om jeg var 100% at det var internett, og alle portene var åpne.

 

Sendten inn, tok 9 dager, så fikk jeg helt ny tilbake :) alt var nytt, + 1mnd live

Lenke til kommentar
Hadde akkurat samma problem, men skjedde også at bildet frøys ofte og at internettkortet var helt fucka, kom seg mange ganger aldri på live, selv om jeg var 100% at det var internett, og alle portene var åpne.

 

Sendten inn, tok 9 dager, så fikk jeg helt ny tilbake :) alt var nytt, + 1mnd live

 

Ja skjermen frøys nesten hele tiden også, har snakka med de skal komme en mann på døra å hendte den, men mener du at det tar 9 dager før at mannen henter xboxen fra du får en tilbake, fordi jeg har forhåndsbestill Modern warfare 2 som jeg ikke klarer å vente til å spille, er ekstremt utålmodig

Lenke til kommentar

Tok 1 uke før UPS kom på døra, de putta xboxen i esken og tok med seg esken med en gang.

brukte 9 dager fra UPS hentan til jeg fikk den tilbake :) ble gærn da jeg mista sjukt mye EXP i både Gears 2 og halo 3, PGA at xboxen frøys hele tida, slik at jeg ikke kunne trykke på noen ting, og måtte restarte.

Lenke til kommentar

Er det en gyldig grunn å kreve en ny Xbox hvis den har laget svære riper på 2 spill de siste 2 ukene? Det seneste spillet til å bli "drept" av min Xbox er FIFA10 som jeg kjøpt på utgivelsesdatoen. Tidligere var det ironisk nok FIFA09, som forresten var min andre kopi (første kopien ble også ødelagt av maskinen). Jeg skjønner ingenting, dette her er bare grusomt.

Lenke til kommentar
Er det en gyldig grunn å kreve en ny Xbox hvis den har laget svære riper på 2 spill de siste 2 ukene? Det seneste spillet til å bli "drept" av min Xbox er FIFA10 som jeg kjøpt på utgivelsesdatoen. Tidligere var det ironisk nok FIFA09, som forresten var min andre kopi (første kopien ble også ødelagt av maskinen). Jeg skjønner ingenting, dette her er bare grusomt.

Står Xbox-en din vertikalt eller horisontalt?

 

Har hørt andre har sagt at det er større sjangs for at Xbox-en lager riper viss den står vertikalt, enn horisontalt. Vet ikke om det er sant.

Lenke til kommentar
Er det en gyldig grunn å kreve en ny Xbox hvis den har laget svære riper på 2 spill de siste 2 ukene? Det seneste spillet til å bli "drept" av min Xbox er FIFA10 som jeg kjøpt på utgivelsesdatoen. Tidligere var det ironisk nok FIFA09, som forresten var min andre kopi (første kopien ble også ødelagt av maskinen). Jeg skjønner ingenting, dette her er bare grusomt.

Står Xbox-en din vertikalt eller horisontalt?

 

Har hørt andre har sagt at det er større sjangs for at Xbox-en lager riper viss den står vertikalt, enn horisontalt. Vet ikke om det er sant.

 

joda, jeg har hørt det jeg også men det du IKKE må gjør er å flytte xboxen mens platen snurrer inni men det vet kanskje de fleste

Lenke til kommentar
Det tar 3-5 dager fra du ringer, til ups kommer på døren. Er du hjemme når de kommer så kan de ta med maskinen med en gang, og det tar da mellom 1-2 uker før du får den levert på døren igjen ;)

 

Ringte på mandag... ingen som har kommet ennå :(

 

fikk eska i går, så først nå i denne tidens USP kommer, jesus dette går tregt! jeg som har fårhandsbestillt modern warfare 2 som jeg har gledet meg utrolig til, den realesr om 20 dager og USP har enda ikke kommet å hentet den det er jo snart to uker siden jeg ringte

tror dere det kommer til å ta lang tid? jeg vet ser dere har svaret litt forskjellig men dette ser ikke lyst ut for at jeg for xboxen før 10 november eller hva tror dere? også en annen ting, hvor er det de reparerer xboxene? i norge eller i utlandet?

Lenke til kommentar
hei min xbox 360 er ødelagt og skal sende den på reparasjon nå...må det gjøres over nett eller kan man ta det over tlf? :yes: og noen ide om hvor lang tid det tar førman får den tilbake?

 

ja som du ser tok det lang tid for meg, men jeg har bare fått eska, og det tok nesten 2 uker sendt fra tyskland, og sendte den idag til oslo med xboxen, men ellers lurer jeg på hvor lang tid det tar derfra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...