marvol Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Noen som har noen tanker rundt denne mobilen, ser svært spennende ut! Nokias hjemmeside Speccs: 2.9" touchscreen display Symbian S60 5th Edition Wi-Fi 3.2 MP kamera 3.5mm hodetelefon-utgang FM radio with RDS 150MB of internal memory MicroSD card support 16gb Noen som vet når den blir sluppet? Så at Elkjøp hadde den i kundeavisen for denne uken (uke 41), men den er ikke på nettsidene deres enda. Det skal være snakk om en billigere versjon av 5800, usikker på hva som er dårligere bortsett fra at den mangler 3G.
hitokiri Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Har testet denne selv for Mobili.no jeg. Elsket den! http://www.mobili.no/tester/nokia-5530-xpressmusic/
marvol Skrevet 3. november 2009 Forfatter Skrevet 3. november 2009 Vet du når den vil komme ut? Ser at bla. Elkjøp har annonsert for denne i snart en mnd, men den har ikke kommet ut enda..
hitokiri Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Den skal vel være mulig å få tak i nå. Ser at Komplett har den på lager: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=49902...BE-D2583A1CB52E
marvol Skrevet 4. november 2009 Forfatter Skrevet 4. november 2009 Blir nok til at jeg kjøper den med abonnement, så jeg må nok vente litt til ..
test56185 Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Er kjempefornøyd med min 5530 xpressmusic noen som vet hvilke videoformat mobilen støtter?
Papaja Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Har denne telefonen vanlig og god høyttalerfunksjon? Når jeg søker på det på sidene til Nokia kommer den ikke opp, men det ser ut som den har det i en manual jeg fant på nettet.. Jeg bruker stadig høyttalerfunksjon når jeg prater i mobilen hjemme. Jeg har i dag en Nokia E65 og liker at jeg kan legge inn programmer osv. på denne. Det kan jeg også gjøre med denne? Laste inn Opera Mini osv? Bortsett fra at denne mangler 3G (og GPS) og at den har bedre kamera - er den egentlig så mye annerledes enn E65 eller er de ganske like i systemet og mulighetene? (Føler jeg er skikkelig utdatert nå, har ikke vært på mobilshopping siden jeg kjøpte E65 for snart 3(!) år siden.) Endret 7. desember 2009 av Papaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå