Gjest øø Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg drakk 4 kopper kaffe til mor idag, og plutselig ble jeg kraftløs og svimmel. Kjennes ut som jeg ikke har krefter igjen, og skal besvime når som helst. Kjempesvimmel. er dette av kaffen, eller burde jeg ringe legevakta? Det er en helt forjævlig følelse..
Gjest øø Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 bare litt, men ikke mye. Bare litt nervøs i kroppen. Men ikke mye skjelving.
Like clockwork Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Har du spist dårlig i dag? Fått i deg noe væske? Endret 7. oktober 2009 av Blueone
Gjest øø Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har spist bra. Dogh ikke fått i meg annet enn pepsimax å kaffe som drikke.
Senyor de la guerra Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hehe, jeg kan drikke opptil 4 liter kaffe enkelte dager. Edit: Lever forresten ennå Endret 7. oktober 2009 av runesole
Lumpness Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Høres ut som koffeinsjokk, var ikke noe annet i den kaffen da?
Like clockwork Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har spist bra. Dogh ikke fått i meg annet enn pepsimax å kaffe som drikke. Er jo koffein i pepsi max også, Ta å drikk en liter vann, og så ser du om du blir noe bedre:)
Gjest Guest_Ola_* Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har ikke drukket kaffe på noen uker. Igår prøvde jeg meg på en STOR espresso... ca en time etter ble jeg et nervevrak... Sovna ikke før 4 i natt. Våknet ganske bra , men nå har det kommet igjen... Begynner å bli litt redd egentlig:/.
KattaErDau Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Er du ikke spesielt vant med å drikke kaffe eller andre drikker som inneholder koffein så er dette ganske vanlig. Opplevde dette selv da min karriere som kaffedrikker startet. Men opplever du det samme i morgen og ikke har drukket kaffe, så anbefaler jeg deg å oppsøke legevakta. - KattaErDau
slett meg plz Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Kommer helt an på om 4 kopper er mye for deg. Avhengig om du er vant til det, hvor sterk kaffen er og kroppsvekt etc. Og det finnes medisiner og urter/krydder som øker effekten av koffein.
vidor Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 (endret) Koffein i kaffe er en kraftig gift. De fleste drikker ca 1/10 av dødelig dose. Hvis du ikke er vant til kaffe fra før av får du enda større effekt. Det beste er nok å bare droppe kaffen og holde seg unna den. Kaffe stimulerer og gir det jeg kaller falsk energi. Høres ut som du fikk deg et kick og så brøt du sammen etterpå sannsynligvis p.g.a. at blodsukkeret ditt gikk under komfort-nivået. Endret 31. januar 2010 av vidor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå