Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som kan sote rutene for meg?

andresb

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vil ta på seg en jobb som innebærer å sote rutene på bilen min? Det er en audi a4 stv. Er snakk om 7 ruter med 5% på 4 ruter og rundt 20% på de 3 siste.

Bor i Buskerud, Hallingdal!

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-98070
Skrevet

Hvis du vil ha et verdensatlas kan jeg gjøre det for deg, hvis du vil ha 100% perfect resultat gjør du det hos en profesjonell der du får 5 års garanti i tillegg ;)

Skrevet

hehe ja sant det. Går nok for å få gjort det hos en proff en:)

Gjør det i Tønsberg neste helg tror jeg, så denne tråden kan stenges!

Skrevet

Pris??

Betalte 5050 kr for 7 ruter, Audi s6. 10 års garanti på Furnesveien bilpleie på Hamar :)

Annet firma skulle ha 9000 kr med 5 års garanti. Vær obs på KRAFTIG prisforskjeller!!

Gjest medlem-98070
Skrevet

Prisforskjeller kan jo også skyldes kvalitet på filmen, så det billigste er ikke nødvendigvis det beste ;)

Skrevet

Jeg sota mine ruter selv. det ble perfekt uten en eneste boble eller skrape. er ikke så vanskelig hviss man har en stødig hånd

Skrevet
Prisforskjeller kan jo også skyldes kvalitet på filmen, så det billigste er ikke nødvendigvis det beste ;)

Hva har det å si om det er 10 års garanti? :)

Skrevet

er lett å få ripe i soting, og da fikser de det gratis med garanti ;)

tintorama i bodø gjør det for 3800 kr og gir 5 års garanti

Skrevet

Vel, en garanti på film og arbeid, ikke noe utover vanlig bruk i hvertfall..

Hvordan fikser man forresten riper i filmen? Bytter den er vel eneste mulighet..?

Skrevet
Vel, en garanti på film og arbeid, ikke noe utover vanlig bruk i hvertfall..

Hvordan fikser man forresten riper i filmen? Bytter den er vel eneste mulighet..?

tror nokk det ja. men er så sinnsykt lett å få riper i den.

Skrevet
Jeg har ikke greid å ripe opp filmen på bilen min, men vil tørre å påstå at jeg ikke har vært spesielt snill mot den :)

jeg har en liten ripe på ene siden nederst jeg klarte å lage med nøkkelen, jeg hadde nøkkelen i hånden og skulle strekke meg etter noe i setet, så da jeg lente meg bak igjen klarte jeg å dra nøkkelen over filmen, eneste ordet som kom da var SATAN. så til sommeren igjen blir det av med sotinga og på med ny :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...