Cursio Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Har noen gamle spill og programmer som jeg brukte på gamlepcen, men hvis jeg prøver å innstallere disse i XP får jeg denne feilmeldingen: This is not a valid Win32 application Har prøvd compability mode, og det funka ikke. Er det en måte jeg kan få det til på?
salomo Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Se her Ps: du trenger ikke flere like poster. :wink:
Cursio Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Se her Ps: du trenger ikke flere like poster. :wink: Hele pcen hang seg da jeg sku poste, og i sinne trykka jeg en 3-4 ganger. Er ikke resten borte nå da? Ps: Prøvde forresten g00gle først, da fant jeg ikke noe
laPANTHA Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Det beste er å pante noen flasker og kjøpe deg en gammel maskin som du kjører disse programmene på.
Cursio Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Det beste er å pante noen flasker og kjøpe deg en gammel maskin som du kjører disse programmene på. Javel ja...? Så det går ikke an å få dette til i XP asså? Anyone...?
laPANTHA Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Du sparer deg for mange hårstrå om du bare skaffer deg en gammel maskin for å kjøre disse programmene dedikert på. Min erfaring er at nyere OS håndterer spill dårligere desto eldre de er. Emulering fungerer bare i en håndfull tilfeller. C:DOS C:DOSRUN RUNDOSRUN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå