Taxxon Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Hei, er veldig glad i strategispill, rollespill osv. så lurer jeg på om det er noen spill dere anbefaler. Helst skriv om hva det går ut på Spiller AoE III og Cs fra før av Har tenkt til å starte med WOW
ole_marius Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Spill som er et must å spille er: Mafia 1 til pc: PS!! en annen sjanger, men vært å spille uansett veldig dyp historie med god gameplay. Faktisk så skal jeg ikke nevne en pøkk av hva spillet går ut på siden dette ødelegger spenningen Red Alert 2 + ekstra pakka Dette er alle strategispill far innen RTS Fable 1: Denne kommer du ikke langt uten, også her skal jeg ikke avsløre noe Endret 6. oktober 2009 av ole_marius
-Léon- Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1157773 Supreme Commander Anno 1404 WarCraft III StarCraft World of Warcraft Command and Conquer: Tiberium Sun (gammelt men bra imho)
-Léon- Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Monkey Island Fable II Baldurs Gate Diablo I-II-III Men of War Warhammer Daw of War 2 Company of Heroes, meget bra spill, anbefales på det varmeste!
Taxxon Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Skrevet 6. oktober 2009 Liker spill som har Online funksjon(WOW lignende) Noen som vet av slike spill?
SirTommy Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Liker du RPG med masse godt innhold kommer du nok ikke utenom disse perlene: Neverwinter Nights 2 + exp (1'ern er selvfølgelig også knakende god!). Gothic-serien, spesielt 2'ern. Risen, nytt spill. Noe uferdig enda, men med litt patching blir dette en klassiker. Strategi: Civilization IV. Kongen av sjangeren. Company of heroes er også svært bra.
vikingkylling Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Av normale rollespill vil jeg ventet på Dragon Age: Origins. For action-rollespill alá Diablo vil jeg anbefale Sacred 2 på det sterkeste. Selv om de som lager det gikk konkurs kom det en expansion kalt Ice & Blood forrige uke. Online rollespill? Jeg holder et par knapper på Lord of the Rings Online. Champions Online har også sine sider, men ble for ensformig for meg. Men når det er sagt er character editoren der definitivt den beste jeg har sett noensinne. Selv Aion vil nok slite i sammenligning, uten at jeg har prøvd det ennå.
Xsos Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Prøv Diablo II, World Of Warcraft, alle Age Of Empires, Fable er et must. Jeg spiller Risen for øyeblikket meget bra. Gled deg til Dragon Age Orgins, det blir konge.
Limose Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Får man Fable 2 på pc? Jeg trudde det vare bare på konsoll
Xsos Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Nei, dessverre. Men Fable en er fantastisk. Skulle virkelig ønske det fantes til PC.
-Léon- Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Nei, dessverre. Men Fable en er fantastisk. Skulle virkelig ønske det fantes til PC. http://cdon.no/spill/fable%3a_the_lost_chapters-475478
SpillMeister Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Ja.. Det er jo et enormt valg da. men vis jeg skulle ha tatt ut noen spill fra mine favoritter ville det vært. 1: Call Of Duty4 2: Arma2 3: Call Of Duty5 4: Call Of Juarez - Bound In Blood. 5: Garrys Mod 11 6: Test Drive Unlimited (kan bli kjedelig) videre nedover blir det bare en haug med de store steam spilla. som L4D, Counter Srike, Team Forterss.
Limose Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Nei, dessverre. Men Fable en er fantastisk. Skulle virkelig ønske det fantes til PC. http://cdon.no/spill/fable%3a_the_lost_chapters-475478 Det er Fable 1, vi snakket om fable 2:P Endret 18. oktober 2009 av Limose
Xander^ Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Neverwinter Nights 1 og 2 + exp.. "noen" timer underholdning
Xsos Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Nei, dessverre. Men Fable en er fantastisk. Skulle virkelig ønske det fantes til PC. http://cdon.no/spill/fable%3a_the_lost_chapters-475478 Jeg vet, har det. Episkt spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå