Gå til innhold

[A] Bound by Blood (10 man Hard-Mode guild)

Anbefalte innlegg

totcinsanity.png

Kort om guilden

Vi spiller på Grim Batol. Guilden er startet opp av spillere med high-end erfaring fra classic (Fra dypt inne i Naxxramas), The Burning Crusade (Mu'ru pre nerf) og Ulduar (Hard-modes). Alle lederne i guilden har spilt på høyt nivå siden release, og siden vi nå har muligheten til å progresse i 10 man instancer (Med hardmodes) så bestemte vi oss for å lage et slikt guild. Vi er en gjeng med godt humør og som er aktive. Vi har spillere fra 18 år, helt opp til 28. Noen med barn, noen med arbeid / skole og en person som ikke gjør noe (Viktige detaljer er viktige). Alle i guilden vet hva de driver med, og slik skal det være. Vi er et casual 10 man guild, men vi forventer at du har peiling på alt med theorycrafting angående din egen klasse.

Raid-tider

Vi raider på Onsdager (20:00 - 23:00) og Søndager (19:00 - 23:00). Med disse raid-tidene har du tid til å gjøre alt du trenger i hverdagene, men enda har muligheten til å være med i et progress guild.

Hva må til for å være med?

• Du skal være norsk
    Du bør være over 18, er du under 18 vil du få vanskeligere krav
    Du må oppføre deg som en voksen
    Du skal ha ventrilo, og mikrofon øker sjansene dine betraktelig
    Du bør være itemlevel 226+ gearet
    Du skal vite alt om din klasse (Dette vil bli testet)
    Du bør klare å prioritere bort ting på våre raid-dager

Hva leter vi etter?

• 1 Death Knight (DPS)
    1 Warlock
    1 Moonkin

Er du ikke på listen, men er en eksepsjonell spiller, så tar du kontakt.

Om du synes dette høres interessant ut, og ønsker mere informasjon, så kan du sende meg en PM på forumet. Hvis du vil legge inn en søknad, kan du besøke hjemmesiden vår:

http://boundbyblood.info

Vi er på leting etter en som kan kode og designe en hjemmeside til oss, så vi har bare satt opp noe midlertidlig.

--

Zöby

Endret av zoby
Videoannonse
Annonse
ammagad, hvorfor eksisterte ikke dere når jeg spilte? dere er AKKURAT hva jeg lette etter..

anyways glgl

Er jo bare å starte igjen?

mja, fyller vel ingen av kravene heller, spilte paladin, men når jeg sluttet så gå jeg bort paladinen til en kompis også fikk jeg shamenen hans (så jeg hadde noe å logge på med for å chatte med folk online), har vel 50% Ulduar gear, kanskje litt mindre, men jeg kanke noe om shaman og dere søker ikke etter det heller =P

Uansett så mye rart som foregår så hakke tid, men superduperkjempemassemegamye lykke til, skulle vært flere sånne guilds, for let's face it, 10man er overlegent pga færre retards som kan ødelegge!

8D

blir det ikke vanskelig å rekrutere folk utenfor Grim Batol? siden det er gratis char transfer fra grim? er vel grei full eller?

Hvorfor skal ikke folk være interessert i å migrere til en så flott server? Det er nesten aldri queue, og du finner folk til instancer uansett tidspunkt. Det er heller ikke noe problem å gjøre Naxx 25 klokken 06:00 på en tirsdags morgen. Vi har heller ingen problemer med "Instances cannot be launched", siden dette problemet ble fikset for mange uker siden.

PcT:

Ser ikke helt hva du skal fram til når du spør hva vi skal "gjøre" med raids, men vi skal vel cleare dem. 10man content er "lettere" enn 25man, det er uten tvil. En stor del av grunnen til det er fordi det kun er 10 spillere, og det er mye lettere å se "hvor" feilen ligger, og hvem som må forbedre seg for å kunne bekjempe encounters. Grim batol er en av de største serverne på EU siden, og det er mange gode guilds / spillere her, men jeg er sjeldent jeg ser ToTGC10(hc) blir tatt av PuG's, kansje de første bossene blir tatt ned etter endel tries, men har liten tru på at det er så veldig mange PuG's oppe for det på din server. Vi kom fram til anub'arak med 46 attempts igjen, men vi merket raskt at det var den eneste fighten som trenger "tactics" og en optimal "group setup" for å ta han ned. Men igjen, 10man raiding guild får nesten likt gear nivå som de som raider 25man content, 4-5 ganger i uken. Vi får hardmode loot, vi er ikke så mange spillere, og får loot veldig fort fordi det ikke fordeles mellom 25 spillere, men 10.

Men som du sier, vi håper også at Icecrown kommer med nye challenges, og jeg er ganske sikker på at det er noen grader vanskeligere enn ToTc er idag.

SnusHanen:

Det er gratis transfer vekk fra grim batol nå, fordi det er en stor server med nye folk. Men det betyr egentlig ikke så stort mye. Som Kenkenski sier, så sliter vi ikke med login queues, vi sliter ikke med lag, og serveren er helt fin etter min egen erfaring. Grunnen til at det er gratis transfer bort er vel for å fylle opp de serverne som trenger spillere, og ikke nødvendigvis fordi grim batol er unplayable pga mengden folk som spiller her.

Pherol:

Det kan hende denne tråden ble feilpostet. Jeg husker det var en egen seksjon for slike tråder for en god stund siden, men jeg finner den ikke lengre. Men hvis du kan påpeke hvor denne tråden passer inn, så skal jeg rapportere tråden og få en moderator til å flytte den.

Vil ellers bare si et par ord. Har fått positive tilbakemeldinger i PM her på forumet, og jeg skal prøve å svare så fort som mulig til alle sammen. Og det at folk viser interesse for å migrere til grim batol fra andre servere, og factions, synes vi er supert :)

--

Zoby

Endret av zoby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...