Hansy Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Audi, ekke det sånne der kjipe biler som det går 100 av i dusinet?
hean Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Audi, ekke det sånne der kjipe biler som det går 100 av i dusinet? Nei, det var Alfa Romeo du tenkte på....
Hansy Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Audi, ekke det sånne der kjipe biler som det går 100 av i dusinet? Nei, det var Alfa Romeo du tenkte på.... Nei, er rimelig sikker på at det er Audi jeg mente. Kjipt å ha en bil alle har, og at de faller i staver dagen etter at de kom ut av VAG-fabrikken
hean Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Nei, er rimelig sikker på at det er Audi jeg mente. Kjipt å ha en bil alle har, og at de faller i staver dagen etter at de kom ut av VAG-fabrikken Jepp, det er ofte slik med ordinære folk... de må ha spesielle biler for å føle seg spesiell
kremt Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Latterlig å drive å rakke ned på hva andre kjøper. Jeg misunner deg den bilen, enorm komfort i B6`n. Uten tvil den beste bilen jeg har kjørt.
Simkin Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Nei, er rimelig sikker på at det er Audi jeg mente. Kjipt å ha en bil alle har, og at de faller i staver dagen etter at de kom ut av VAG-fabrikken smile.gif Morsomt å høre fra en som kjører en av bilverdenens mest bedritne merke. Endret 12. oktober 2009 av Simkin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå