Gå til innhold

[Løst]Trenger hjelp til salg og å reklamere for min nye Ebook


napap99

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjennomgående dårlig engelsk, er boken din like dårlig språklig som nettsiden din sliter du.

Ser ikke seriøst ut når det elementære ser tvilsomt ut, hvordan er innholdet da?

 

Det lille som synes av innhold ser ut til å være laget i tabeller, og det er litt merkelig når vi snart skriver år 2010.

Altså, det ser gammeldags ut.

 

Å lage en how to bok med barebones er vel også litt merkelig, spør du meg.

Lenke til kommentar
Gjennomgående dårlig engelsk, er boken din like dårlig språklig som nettsiden din sliter du.

Ser ikke seriøst ut når det elementære ser tvilsomt ut, hvordan er innholdet da?

 

Det lille som synes av innhold ser ut til å være laget i tabeller, og det er litt merkelig når vi snart skriver år 2010.

Altså, det ser gammeldags ut.

 

Å lage en how to bok med barebones er vel også litt merkelig, spør du meg.

 

 

Du har nokk rett... jeg har antydning til lese og skrivevansker så det er jo litt komisk at jeg velger å skrive bok...

Grunn til at jeg har valgt å skrive om barebones er for å gjøre det enkelt for nybegynnere...

Grunnen til at det ser gammelt ut er fordi jeg måtte fotografere alt selv for ikke å bryte noen opphavsrett, dermed måtte jeg finne noen deler som kansje ikke var av nyere dato... men prinsippene er de same.

Datadelene ser ikke så forskellig ut i dag som de gjorde for 5-6 år siden.

 

Dessuten får man hva man betaler for å boka mi er vel ikke akkurat dyr...

 

Men uansett takk for svar!

Endret av napap99
Lenke til kommentar

Du får jo ordbok til tekstbehandlingprogrammet ditt, skriver du feil vil det foreslå det rette, som oftest.

 

Kjør all tekst gjennom med ordbok på engelsk, så skal du se at det ordner seg ;).

 

Så ville jeg brukt Ebay, lagd annonsering der som peker tilbake på nettsiden din i tillegg.

Og brukt "buy it now", altså fastpris.

 

Da skal du se at det kan bli salg.

Lenke til kommentar
Du får jo ordbok til tekstbehandlingprogrammet ditt, skriver du feil vil det foreslå det rette, som oftest.

 

Kjør all tekst gjennom med ordbok på engelsk, så skal du se at det ordner seg ;).

 

Så ville jeg brukt Ebay, lagd annonsering der som peker tilbake på nettsiden din i tillegg.

Og brukt "buy it now", altså fastpris.

 

Da skal du se at det kan bli salg.

 

 

Tusen takk skal du ha!

Endret av napap99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...