hitchcock Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 hei jeg har en 4 år gammel pc hjemme og tenkte å oppgradere den med et nytt skjermkort, men vet ikke hva som passer til pcen. har en fujitsu simens scenic c600 hovedkortet heter d1544 skjermkortet fra før er : standard vga skjermkort og jeg har 2 system slots. håper på svar. takker på forhånd
lordwolf89 Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 hei jeg har en 4 år gammel pc hjemme og tenkte å oppgradere den med et nytt skjermkort, men vet ikke hva som passer til pcen. har en fujitsu simens scenic c600 hovedkortet heter d1544 skjermkortet fra før er : standard vga skjermkort og jeg har 2 system slots. håper på svar. takker på forhånd hva skal du bruke pc'n til? om det er gaming eller video redigering trenger du et ganske bra skjermkort, om ikke så trenger du ikke ett så bra skjermkort, og prisen blir lavere osv
hitchcock Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Skrevet 5. oktober 2009 jeg skal bruke det til å se på filmer uten at de akker sånn og å kansje spille lette spill som empire earth 2.
lordwolf89 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 den har pci slot denne kansje? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=35494...led#ProductTabs men anbefaler egentil å oppgradere til PCI-e for den beste opplevelsen og ytelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå