Anthila Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Da spotify tok kveld er på utikk etter radiokanal som spiller kontinuerlig musikk, helst pop/rock slagerer (ikke nødvendigvis helt nyeste sorten, men iikke steingammalt heller). Helst ikke no p4 eller p3. Noen forslag?
Svenni212000 Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Er det noen som spiller kontinuerlig da? De er vell alle reklamefinansiert? Vet ikke om det hjelper deg, men jeg synes Radio Norge er den beste Norske radiokanalen.
TheCatIsALie Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Etter 6 uker med konstant Radio Norge (sommerjobb), får jeg nesten anfall av å bare så mye som å høre navnet.. De spiller jo samme driten hver forbanna dag.. Og samme hver uke.. Radio vil aldri bli noe "stort" i min verden.. Hør på favoritt musikken din, lag spilleliste..
Toften Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Synest P1 og P2 er dei to beste radiokanalene i Noreg, med program som Bluesasylet og Radio Rock.
Anthila Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 P1 og p2 er helt uaktualt for min del. Spilleliste med hva da? Har ikke no musikk og nedlasting er ikke et alternativ
Anthila Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 No fear. Fant ut av det selv. Kom over en side som heter www.pandora.com, hvor du bare skriver inn en artist du vil høre på og det blir generert en spilleliste med somewhat lik musikk:) enjoy!
jonlajoie Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 ellers så hvis du bor i oslo-området så spiller Radio Tango god gammeldags rock som AC/DC, Guns 'n' Roses, Iron Maiden osv, men det går bare ann å få inn rundt og i Oslo desverre
Anthila Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 ok, er på andre siden av dammen jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå