Gå til innhold

Fikk parkeringsbot i dag?


hubbix

Anbefalte innlegg

Fikk parkeringbot i dag noe jeg ikke helt fatter å begriper har alltid parkert her uten noe problemer.

 

I tillegg har jeg også soneparkeringstilatele på bilen.

 

Er klar over den der 5 meters regelen men veien bak er jo pokker meg enveiskjørt.

 

Saken hadde vert noe helt annet om det ikke var for den veien, da kansjen P-folka mener at det er uforsvarlig med take på sikt eller ett eller annet.

 

post-123278-1254574435_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan bare ikke stemme... gi meg en paragraf så skal jeg tro på det..

 

Stemmer det, så skal jeg kjøre litt raskt ut fra en enveiskjørt gate i feil retning så noen kræsjer i meg og betaler for den ødelagte fangeren min, som jeg fikk etter å kjøre på en stein..

Så vil du mest sannsynlig sitte med dels skyld, siden dere begge brøt vegtrafikkloven.

 

En sykebil som har hentet en pasient i den gaten kan jo komme ut der, dersom det vil være lite hensiktsmessig å kjøre andre veien.

Lenke til kommentar
.. blir litt som å parkere en meter ETTER fotgjengerfelt..

Tvert imot, blir litt mer som å parkere en meter FØR fotgjengerfelt. Den parkerte bilen vil hindre sikten for de som kommer "ovenfra" og skal ta til høyre inn i den enveiskjørte veien. Det kan jo være fotgjengere som går "nedover" og som skal krysse den enveiskjørte gata.

Lenke til kommentar

Tolker det dit hen at det kun er EI enveis-kjørt gate, mens du står i ei gate hvor du kan kjøre i begge rettninger. Så hvis jeg kommer åvante fra å skal svinge inn i den enveiskjørte gata med semi-trailern min, vil jeg ha et problem med å greie svingen KUN pga bilen din. Hadde ikke bilen din vært der hadde svingen gått helt fint. Er blandt annet derfor man har denne reglen. Er det EN ting som irriterer meg igjennom hverdagen endten jeg kjører buss eller lastebil, så er det feilparkerte biler. Er et vesentlig antall timer jeg bruker hvert år kun på å VENTE på at feilparkerte biler skal flytte seg. Bortkasta tid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...