Gå til innhold

Gamestop; Bytt inn 2 spill få ett for 1 kr?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hvordan det fugerer?

 

Er det slik at du kan levere inn feks. 2 PS2 spill og få hva som helst spill til 1 kr? uavhengig av konsoll?

 

Altså, vist jeg feks. leverer inn GH:A og GH:80's for PS2 så kan jeg få Halo 3 ODST for 1 kr til xbox 360?

 

Vist dette da fungerer skal jeg spare opp en liten slunt penger å kjøpe ett tonn av billige PS2 spill på finn.no eller noe i den duren :D

Endret av Torey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du må selvsagt levere to spill fra samme konsoll. altså må du levere to xbox 360 spill om du vil ha halo odst. Det er også ganske mange spill som ikke gjelder,så du må sjekke dette på forhånd.. Og tilbudene gjelder jo kun forhåndsbestilling, og siden halo odst har kommet ut, funker ikke dette lengre på det spillet. NÅr jeg tenker meg om har ikke halo odst vært med på dette tilbudet noen gang..

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å si, noen butikker tar i mot 'utenlandskjøpte' spill dersom de er regionsfrie, andre sier at de ikke vil ta de inn. Jeg kom med et utenlandsk eksemplar av Call of Juarez til Gamestop i Tønsberg, og fikk ikke byttet det inn da han i kassa ikke fikk scannet det inn.

 

Dersom du får problemer på grunn av alder så burde de ha passet på dette da du bestilte. Det ville jeg i så fall ha klaget på at de ikke gjorde.

Lenke til kommentar

Det skal ikke noe problem å bytte inn utl.spill, ihvertfall ikke når det er samme sone.

 

Fy faen, de har jo oppdatert lista nå. Er jo sykt mange kremspill på lista... Battlefield bad company 2, mass effect 2,dantes inferno ,the saboteur.. steike.. Det blir jævlig mange spill å forhåndsbestille her. Blir dyrt og billig på en gang.

Endret av husgutt
Lenke til kommentar
Bestilte MW2 og Uncharted 2 istad.

Men jeg er 15 og MW2 har 18+....

Kan de nekte meg å hente spillet når jeg allerede har betalt?

 

Ja, det er jeg ganske sikker på at de kan.

 

 

Men synes dette tilbudet er litt for godt til å være sant. Har selv brukt det flere ganger, og forstår ikke helt hvordan de får inn penger på dette. Jeg mener du kan jo kjøpe to spill til 75kr (eller mindre) i butikken, og deretter få et helt nytt kremspill til 151 kr.

Lenke til kommentar

haha, det her minner meg om den gangen jeg og en kamerat lurte dem og sparte masse penger.

 

Poenget var at om man leverte inn 10 PS2 spill så fikk man en rabbat på rundt 1500kr på en pakke med GH band og GH metallica pakken. (10 spill fra gamestop = 400kr)

 

Ergo 1000kr spart. Hehe, dere skulle sett trynet til typen som jobber der når vi gjorde det. *priceless*

Lenke til kommentar

Lurte de og lurte de... Det er jo de selv som har laget dette systemet, og selv om det tilsynelatende er penger ut av vinduet for dem så tjener de nok på det på et eller annet vis.

 

Jeg har selv opplevd at ekspeditøren tipser om tilbud og muligheter, så det er nok ikke det at de er så lettlurte, selv om det kunne virke slik da dere gjorde det stuntet.. ;)

Lenke til kommentar
Har tenkt å bruke dette med en del xbox360 spill jeg har liggende å støve. Spørsmålet mitt er om det er begrensninger på hvor mange ganger jeg kan gjøre det?

 

Har 8 spill jeg vil bli kvitt, og dermed få 4 nye for 1 krone hver. Noen som har erfaringer om dette?

 

de trenger ikke være ulike men du må kunne dele dem opp slik at du får et ulikt par.

har selv forhåndsbestilt Masseffect 2, MW2 (blir byttet i prestige edt. mot mellomlegg) Dragon age, Forza 3 og uncharted 2 på denne måten.

Lenke til kommentar
Lurte de og lurte de... Det er jo de selv som har laget dette systemet, og selv om det tilsynelatende er penger ut av vinduet for dem så tjener de nok på det på et eller annet vis.

 

Jeg har selv opplevd at ekspeditøren tipser om tilbud og muligheter, så det er nok ikke det at de er så lettlurte, selv om det kunne virke slik da dere gjorde det stuntet.. ;)

vel han sa at vi utnytta systemet, men hvis det er slik vi vil gjøre det så er det ok.

 

Men som du sier det, lager de en slik kampanje så må du forutse slike ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...