Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - OyvindHM - 60mm f/2.8 Makro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må jeg si var en skikkelig glød. Skulle nesten tro du hadde brukt en eller annen rekvisitt for å få den effekten der, men det har du vel antakelig ikke.

 

Er det tagging disse tegnene nederst? Bra observert dette.

 

Hehe, det var en lampe som sto bak, så det ikke noe ekstra rekvisitt. Og taggingen så jeg ikke med en gang, så den først på bildene.

 

 

Mange fine bilder her. Nydelige farger på vårløsningen. Hadde vært helt perfekt dersom dråpen var skikkelig skarp. Jeg likte også søppeldunkene (selv om det nesten var enda bedre før du sa hva det var :)). Abstrakt og fint med en slags stige som leder blikket innover i bildet. Bra sett.

 

Takker;) Enig at dråpen burde vært ekstra skarp, men man får ikke alltid i pose og sekk :p

 

Denne var tøff Øyvind!

 

:)

 

Glimrende stemning - bra fanget! Kunne kanskje vært foruten grafittien, men strålene i løvverket er et sterkt motiv. Mmmh. :)

 

Litt enig med grafittien egentlig, hadde et annet bilde uten, der var strålene litt svakere, så da ble det med dette.

 

Strålende stråler! Håper sola gløtter frem her og etterhvert, men godt å bli minnet på at det finnes håp..

Spennende brennviddevalg også, blir morsomt å følge med :)

 

Hadde det bare vært sola! Det var øsende regn hele dagen, untatt på kvelden når jeg dro ut, så jeg måtte nok klare meg med en stor lampe som sto bak der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...