Gå til innhold

Valg av hovedkort.

lhlucky

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har nå i lengere tid planlagt å bygge en egen pc, og har lest flere guider til hvordan, så jeg har bestemt meg for å starte. Har ribba et kabinett, fra en data jeg hadde før, og jeg trenger anbefalinger til hovedkort.

Maskinen skal i all hovedsak brukes til diverse grafiske arbeid (foto/film- redigering, 3D-modelering ol), så det bør ha støtte for et godt skjermkort, og mye minne. Kabinettet jeg har er av denne typen:

Packard%20Bell.JPG

Håper noen kan komme med en god anbefaling! (Ønsker gjerne anbefaling på en cpu som passer med hovedkortet) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg i såfall skal kjøpe alt nytt, har du et kabinett å anbefale sammen med hovedkort? Miditower er å foretrekke, og helst ikke noe over 500 kr

Skrevet

Glem det PB kabinettet. Det er garantert ikke etter ATX standarden.

Skal 500kr på kabinett være med eller uten strømforsyning? Uansett Antec 300 er et kabinett som er svært bra i den prisklassen, men det har ikke strømforsyning med i prisen.

Skrevet

Har funnet et annet kabinett, og funnet strømforsyning. Det er et miditower. Budsjettet mitt kan vel strekkes et stykke, tenker meg at jeg kan strekke meg opp til 10 000 +/-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...