Gå til innhold

Forskjell på Randonne/TNT/'annet telemarkutstyr'


Richard87

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har stått endel på vanlige Carving ski i trekk + litt offpiste etc, men har litt lyst og prøve meg på toppturer etc

 

 

Det jeg lurer på er hvilke alternativer finnes det som kan konverteres fra telemark(med løs hæl) til alpin(med fsat hæl)???

 

 

 

Har hørt litt om Randonne/TNT, kan noen forklare forskjellen på disse? og er det annet alternativt utstyr som kan kjøpes?

(har sett litt på Alpine Tracker...)

 

 

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Så vidt eg veit er det ingen bindingar som lar deg veksle mellom telemarkfunksjon og alpinfunksjon. NTN er ein type telemarkbinding.

Randonne-bindingar er som ei vanleg alpinbinding med ein funksjon som gjer at du kan frigjere hælen. Da vil du kunne gå op på fjellet med alpinskia omtrent som du ville gjort med ei vanleg langrennski. Til nedturen spenner du fast hælen, og brukar bindinga som du ville gjort med ei standard alpinbinding. Merk; du kan ikkje bruke ein randonne-binding som ei telemarkbinding(så vidt eg veit).

Under ser du eit eksempel på ei randonne-binding, G3 Onyx. Dette er ei Dynafit-binding. Det finns òg randonne-bindingar som har ei låsemekanisme som er meir tradisjonelt utforma(mao. som ei standard alpinbinding).

 

Det er ein ordentlig utstyrsjungel der ute, så vil anbefale deg å gå til ein lokal sportsbutikk og ta deg ein liten prat med dei tilsette der. Dei vil kunne demonstrere ulikt utstyr betre enn det kan skildrast tekstlig gjennom eit nettforum. :)

 

Lykke til med valget, det er virkelig verdt investeringa :D

 

Edit: Fiksa videolink

Endret av SveinMD
Lenke til kommentar
Så vidt eg veit er det ingen bindingar som lar deg veksle mellom telemarkfunksjon og alpinfunksjon. NTN er ein type telemarkbinding.

Randonne-bindingar er som ei vanleg alpinbinding med ein funksjon som gjer at du kan frigjere hælen. Da vil du kunne gå op på fjellet med alpinskia omtrent som du ville gjort med ei vanleg langrennski. Til nedturen spenner du fast hælen, og brukar bindinga som du ville gjort med ei standard alpinbinding. Merk; du kan ikkje bruke ein randonne-binding som ei telemarkbinding(så vidt eg veit).

Under ser du eit eksempel på ei randonne-binding, G3 Onyx. Dette er ei Dynafit-binding. Det finns òg randonne-bindingar som har ei låsemekanisme som er meir tradisjonelt utforma(mao. som ei standard alpinbinding).

 

Det er ein ordentlig utstyrsjungel der ute, så vil anbefale deg å gå til ein lokal sportsbutikk og ta deg ein liten prat med dei tilsette der. Dei vil kunne demonstrere ulikt utstyr betre enn det kan skildrast tekstlig gjennom eit nettforum. :)

 

Lykke til med valget, det er virkelig verdt investeringa :D

 

Edit: Fiksa videolink

 

Heisann, jeg hiver med på denne diskusjonen.

Vet du om det finnes Randonne bindinger som man kan bruke vanlige alpinsko på?

Det koster såpass mye at det kunne vært lurt å begynne med ski og bindinger på mine gamle sko.

Lenke til kommentar
Heisann, jeg hiver med på denne diskusjonen.

Vet du om det finnes Randonne bindinger som man kan bruke vanlige alpinsko på?

Det koster såpass mye at det kunne vært lurt å begynne med ski og bindinger på mine gamle sko.

 

Kjenner til prisproblematikken ja, blir kjapt ein del tusen når det blir tid for utstyrshandel! :p Eg kjøpte ski med binding og brukte alpinsko når eg kjøpte randonnè-utstyr første gong.

Du kan bruke vanlige alpinsko i dei fleste randonnè-bindingar som ikkje er av typen Dynafit(sjå video over). Har inntrykk av at ein del av dei som køyrer hardt med bindingar som Marker Duke og liknande foretrekk vanlige alpinsko. Merk at viss du har tenkt å kjøpe nye sko seinare er det lurt å passe på at sålelengda du brukar i randonnè-sko kan avvike frå sålelengda på alpinskoa dine. *Klok av skade!* Viss dei ikkje er like vil kanskje ikkje dine flotte nye randonnè-sko passe i bindinga. Dette har eg smerteleg fått erfare :(

 

Dynafit (Dynafit TLT Classic):

dynafit-tlt-classic.jpeg

 

Standard type (Marker Duke):

Duke2010Binding.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...