Gå til innhold

Eksisterende byttekampansje? PS3 Phat - Slim?


BaltusBrun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Noen folk jeg kjenner sa for en stund siden at på gamestop eller noe er det mulig, og bytte inn sin Phat + 400 kr for en slim. Finnes det noen eksisterende kampansjer som denne fortsatt?

 

er lei av og se på 60gb min ligge i støvet og vente på og få et flottere design... :p

 

Takk!

 

Ser ikke bortifra at du kan selge din 60GB på QXL og få penger til en Slim og mere.

Vet ikke om folk verdsetter BC, kort-lesere, usb-porter og mulighet til å legge inn Linux så mye lenge, men jeg bytter ikke inn min 60GB før den tar kvelden ihvertfall.

 

(PS. Det staves "revolution" )

Lenke til kommentar
Spørsmålet er vel heller om du tjener så forferdelig mye mer på å bytte maskin. Hva er det egentlig Slim har som du ikke kan skaffe billigere? Jeg kan ikke se noe som helst. En større harddisk er bare å kjøpe og bytte ut med den gamle.

 

Hva annet går jeg glipp av? Ved salg av min 60 gb tjener jeg også litt gryn så hva taper jeg på bytte utenat hardisk eller linux?

Lenke til kommentar

Etter en kjapp titt på finn.no ser det ut til at en PS3 60GB går for mellom 3000 til 4000kr. Så jeg ser ikke den helt store gevinsten i å bytte eller selge din gamle PS3 om du uansett skal ha en PS3. Hvis du ikke har PS2 spill å spille på din PS3 så ser jeg jo at det kan virke litt meningsløst å ha den. Men jeg ser uansett ikke at du tjener på å bytte PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...