Gå til innhold

bk: porsche på museum


maiar

Anbefalte innlegg

Etter en tur på porsche museumet var det et bilde jeg synes ble pent estetisk også. Men leter altid etter noe som vil gjøre det bedre. Ja jeg vet det ser ut som 400 kalenderbilder :p Så hva synes dere. Tatt med 450d med med fokallengde 24mm hondholdt.

 

exif: 1/20s, f/4, iso 400, uten blits

post-78386-1254092494_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pä den bilen, P 911 GT1 long tail, er det vell egentlig bakenden som er interesant. Resten skiller seg vell ikke sä mye ut i fra "normale" 911?

 

Ä klippe vekk deler av bilen, funker när du vil vise en spesiell detail. Her virker det mer som at du ikke kunne gä lenger bakover, blus "feil" objektiv. Ogsä spoleren ser nesten ut som den er litt klipt av. Plus buksebein med nede i venstre hjörne.

 

Hele bilen / detailer. Forfra / bakfra. Rett frem / ovenfra og ned. Stor / liten dybdeskarphet. Alt kan funke, men - litt pekk og knips aktig bilde.

 

Hadde vel egentlig forsökt ä ta bilde nok mer bakfra, og ikke sä ovanfra og ned. Og med den Sigma 30mm 1.4 som du har lista, med kanskje blende 1.4 -> 2, og fokus pä spoiler.

 

(ved og ta bilde mer rett frem i steden for ovanfra og ned, vil ikke reflektionen spoten pä take vaere so sterk)

Lenke til kommentar

hei takker ja hadde noe veldig dyrt og sjeldent bak meg når jeg tok bildet. har også bilde av fronten. men den ser nesten litt kjedelig ut. litt mer luftinntak bare....

 

Det var en litt pek og knips situasjon det var først når jeg kom hjem så jeg hvordan det ble. Føler meg nesten litt noob nå med alt jeg kunne gjort bedre som jeg ser i ettertid:-p

Lenke til kommentar
Det var en litt pek og knips situasjon det var først når jeg kom hjem så jeg hvordan det ble. Føler meg nesten litt noob nå med alt jeg kunne gjort bedre som jeg ser i ettertid:-p

 

Porsche museumet fortjener mer enn et besök. Ogsä Mercedes museumet er verdt et besök. ;~)

 

Vet skal tilbake men det var litt tidspress siden det var et pkt. jeg hadde kranglet inn mellom IAA i Frankfurt og Oktoberfest ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...