kjermy Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Noen ganger når jeg spiller, og tar musa opp til øverste venstre hjøre, kommer musepekeren til syne, og om jeg klikker på noe da, vil Oblivion minimeres. Når jeg da går inn på det, fryser det, og jeg må avslutte programmet. Fins det noen fiks for dette? Har patchet til 1.2, og installert unofficial patch. Siter Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Det at det fryses kan skje uansett når det minimeres. Prøv å minimere det og gjenopprette det igjen et par ganger, eller prøv andre måter å gjenopprette det på (klikke på programmet på taskbaren, alt-tabbe tilbake, åpne oppgavebehandling og velge "switch to", etc.). Det fungerer innimellom. Ellers: Du kjører spillet i full skjerm, regner jeg med? Siter Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg hadde også det problemet, sykt irriterende! Men da jeg en dag jeg startet opp spillet igjen, hadde jeg ikke det problemet mer... Jeg gjorde ingenting, men det bare ordnet seg! Siter Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 Å i det heile tatt minimere Oblivion frarådes. Klikker ALT for ofte. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.