Gå til innhold

[Løst]Hvilken telefon skal jeg velge?


1915

Anbefalte innlegg

trenger ny telefon, har sett litt på nokia 5030 og nokia 2630. virker greie telefoner.

 

kort og enkelt: jeg bruker telefonen KUNN til sms og ringe med.

vil ha den så billig som mulig.

skal selvfølgelig være uten abbonemang. må jo være ulåst.

Endret av hahaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville anbefale 2630 selv om den nå har vært på markedet i 2 år. Det er en lommevennlig modell med en del bra funksjoner. I skrivende stund koster den fra kr. 530,- og oppover i nettbutikkene. 5030 har vel ikke alle funskjonene til 2630, men er en nyere og mer fresh modell. Den kan jo også brukes som vanlig radio da den har innebygd antenne og høytaler. Og den har visstnok bedre batteritid enn 2630. :)

Endret av Toucan
Lenke til kommentar
Da blir det nokk 2630. men hvilken minnebrikke type er det den tar?

 

Bildet du viser fra komplett.no er av 2630, og som jeg skriver så har den IKKE plass til minnekort.

 

OOOPS! :ph34r:

 

kom over denne og begynte å sikle: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=498237

 

 

edit: er det mye/ofte feil med disse? levetid på disse?

 

Dette er stort sett greie telefoner samt at de har meget god batteritid. S312 har både radio, mp3-spiller, 2 megapikslers kamera OG plass til minnekort!

Lenke til kommentar
men er det mye feil med den telefonen?

 

Det er en forholdsvis ny modell som ikke har vært så lenge på markedet, og har nettopp kommet i salg i Norge, så det er for tidlig å si noe om kvaliteten. Selv har jeg hatt en rekke forskjellige modeller fra Sony Ericsson og har aldri hatt noen problemer med disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...