Gå til innhold

Utfordring: Fap free Oktober


Kris

Anbefalte innlegg

Ser ikke hvorfor jeg og flere som prøvde å melde oss på i går ikke skal får være med. Tråden heter da vitterlig fap free oktober, i går var det første oktober. Så hvis vi ikke fappet i går ser jeg ikke noe problem med at vi får være med.

 

Ja, jeg synes også at det er teit at når jeg kommer 5 minutter for sent til toget får jeg ikke sitte på.

For et utrolig dårlig metafor. Dette er ikke et tog, dette er en utfordring. Om å gjøre å ikke fappe/ha sex i hele oktober. At jeg ikke sto i førsteposten 1. oktober forandrer da ikke at jeg er med på utfordringen, da jeg faktisk ikke fappet første oktober.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
For et utrolig dårlig metafor. Dette er ikke et tog, dette er en utfordring. Om å gjøre å ikke fappe/ha sex i hele oktober. At jeg ikke sto i førsteposten 1. oktober forandrer da ikke at jeg er med på utfordringen, da jeg faktisk ikke fappet første oktober.

En frist er en frist, man kan ikke utvide den fordi noen var for sene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Sto ikke noe om en frist i førstepost når jeg skrev meg opp 1. oktober.

Det sto Fap free oktober.

Da betyr det at du ikke kan melde deg på når vi er kommet i den måneden, er det så vanskelig og forstå?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Herregud så lav kvalitet det er på de forrige sidene. Det er jo idiotisk å bli med bare fordi man skal ryke ut tidlig og skryte av at man runker på skolen.

Lenke til kommentar

Out. Er litt glad jeg gjorde siden jeg har bestemt meg for å kose meg skikkelig i kveld, så nå skal jeg gå og ta en dusj edit: så ta en røyk, før jeg legger meg å ser på en film eller noe å spise godteri.

 

Her har dere en fjortis samtale på kjøre:

 

 

[21:23:28] Kristian sier : how are u feelin?

[21:35:58] Kristian sier : skriver i dagbok enda?

[21:36:35] Carljackson sier : nei

[21:36:37] Carljackson sier : i came

[21:36:41] Carljackson sier : nå skal jeg i dusjen

[21:36:52] Kristian sier : okei, kast pringelsen

[21:37:03] Carljackson sier : hahaha

[21:37:03] Carljackson sier : haha

[21:37:04] Carljackson sier : haha

[21:37:25] Kristian sier : Jeg hadde rett

[21:37:28] Kristian sier : det er det værrste

[21:37:44] Carljackson sier : nei

[21:37:49] Carljackson sier : du kommer til å le litt tror

[21:37:50] Carljackson sier : eg

[21:37:55] Kristian sier : HAHAHAH

[21:37:56] Kristian sier : Fortell

[21:37:56] Kristian sier : plz

[21:37:57] Carljackson sier : vis jeg sier hva jeg kom i

[21:38:06] Kristian sier : HELST

[21:38:06] Kristian sier : SI DET

[21:38:07] Carljackson sier : det ganske vanlig egentlig

[21:38:09] Carljackson sier : helst

[21:38:10] Carljackson sier : haha

[21:38:15] Carljackson sier : det er ikke så morsomt

[21:38:15] Kristian sier : JAHA?

[21:38:22] Kristian sier : Fortell da :p

[21:38:23] Kristian sier : før jeg dauer

[21:38:39] Carljackson sier : kom i en sokk

[21:38:53] Kristian sier : å ja

[21:38:59] Kristian sier : du skal vel kaste den?

[21:38:59] Carljackson sier : ser du

[21:39:02] Carljackson sier : nei

[21:39:06] Kristian sier : ånei

[21:39:19] Carljackson sier : ok.

 

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Herregud så lav kvalitet det er på de forrige sidene. Det er jo idiotisk å bli med bare fordi man skal ryke ut tidlig og skryte av at man runker på skolen.

STFU, Jonas.. :p

 

Jeg skrøt ikke av at jeg nappet løken på skolen.. :nei:

Prøvde så JÆVLA GODT JEG KUNNE!

Da prøvde du ikke godt nok.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Herregud så lav kvalitet det er på de forrige sidene. Det er jo idiotisk å bli med bare fordi man skal ryke ut tidlig og skryte av at man runker på skolen.

STFU, Jonas.. :p

 

Jeg skrøt ikke av at jeg nappet løken på skolen.. :nei:

Prøvde så JÆVLA GODT JEG KUNNE!

Hvis du ikke klarte å holde deg lenger enn 1-2 dager, og må dra det ut av deg på SKOLEN burde du oppsøke hjelp..

Lenke til kommentar
Ser ikke hvorfor jeg og flere som prøvde å melde oss på i går ikke skal får være med. Tråden heter da vitterlig fap free oktober, i går var det første oktober. Så hvis vi ikke fappet i går ser jeg ikke noe problem med at vi får være med.

 

Ja, jeg synes også at det er teit at når jeg kommer 5 minutter for sent til toget får jeg ikke sitte på.

For et utrolig dårlig metafor. Dette er ikke et tog, dette er en utfordring. Om å gjøre å ikke fappe/ha sex i hele oktober. At jeg ikke sto i førsteposten 1. oktober forandrer da ikke at jeg er med på utfordringen, da jeg faktisk ikke fappet første oktober.

 

Jeg tror forskjellen er at vi som meldte oss på i tide har bevisst deltatt i utfordringen siden 00:00 1 okt. Det har ikke du. Tren selvkontroll frem til november og meld deg på i tide da. :)

Endret av Bruker_Wilhelm
Lenke til kommentar
Herregud så lav kvalitet det er på de forrige sidene. Det er jo idiotisk å bli med bare fordi man skal ryke ut tidlig og skryte av at man runker på skolen.

STFU, Jonas.. :p

 

Jeg skrøt ikke av at jeg nappet løken på skolen.. :nei:

Prøvde så JÆVLA GODT JEG KUNNE!

Da prøvde du ikke godt nok.

 

Om han prøvde så godt han kunne, så prøvde han vel godt nok?

Lenke til kommentar
Ser ikke hvorfor jeg og flere som prøvde å melde oss på i går ikke skal får være med. Tråden heter da vitterlig fap free oktober, i går var det første oktober. Så hvis vi ikke fappet i går ser jeg ikke noe problem med at vi får være med.

 

Ja, jeg synes også at det er teit at når jeg kommer 5 minutter for sent til toget får jeg ikke sitte på.

For et utrolig dårlig metafor. Dette er ikke et tog, dette er en utfordring. Om å gjøre å ikke fappe/ha sex i hele oktober. At jeg ikke sto i førsteposten 1. oktober forandrer da ikke at jeg er med på utfordringen, da jeg faktisk ikke fappet første oktober.

 

Jeg tror forskjellen er at vi som meldte oss på i tide har bevisst deltatt i utfordringen siden 00:00 1 okt. Det har ikke du. Tren selvkontroll frem til november og meld deg på i tide da. :)

Niks, men jeg har utrettet akkurat det samme som dere.

Lenke til kommentar
Sto ikke noe om en frist i førstepost når jeg skrev meg opp 1. oktober.

Djeezes fucking christ! Dette er en pakt man inngår med seg selv, hva (unnskyld uttrykket) faen har det å si om du står på den lista eller ikke? Jeg inngikk pakten med meg selv før jeg viste det eksisterte her på diskusjon.no, syntes det hadde vært kult å være med på lista men det er ikke så nøye! Kom en dag for seint, I don't really care.

 

OT: På en normal dag fapper jeg to ganger, en når jeg kommer fra jobb og en når jeg legger meg. Så nå skulle jeg vel fappet for fjerde gang. Fiftyeight to go :p

Lenke til kommentar
Sto ikke noe om en frist i førstepost når jeg skrev meg opp 1. oktober.

Djeezes fucking christ! Dette er en pakt man inngår med seg selv, hva (unnskyld uttrykket) faen har det å si om du står på den lista eller ikke?

Mitt poeng. Jeg vil være på den lista fordi det motiverer meg og gir meg "konkurranse" slik at jeg ikke gir opp. Hva det gjør mot dere andre at jeg står på den lista, det aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...