Gå til innhold

Proteinpulver. Valg og bruk.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først kan det være greit å vite litt mer info.

 

- Budsjett

- Kostholdet ditt i dag, inneholder det varierte proteinkilder?

 

Mtp. på vekta så høres det ut som du kan gå for en gainer eller karbohydratpulver i tillegg til proteiner (?).

 

Kan anbefale å handle her: http://www.x-life.no/index.php/cPath/1

Da de har en samling av de enkleste til de beste pulverene. Har prøvd nesten alle pulverene der selv (med unntak av Troponin), og kan gå god for smak:)

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at det er treningen og ikke mangel på proteiner som er problemet (går ut i fra at du ikke lever på grandis og big one)

 

Det jeg ville starta med er å passa på at programmet er et bra program og rett i forhold til målet ditt. Så kan du begynne med å passe på kostholdet ditt. Sånn vekt i forhold til høyde går jeg ut i fra at du ikke er feite personen. Da ville jeg bare passa på å spise mer med hovedvekt på protein rik mat; kylling, fisk, egg, ost, melk, kjøtt.

 

De aller fleste vil egentlig bare kaste bort penger på proteiner, det er veldig mulig å få inn nok via vanlig kosthold. Det er ikke nødvendig å bruke pulver for å få ekstra. Pulver er for personer som er VELDIG kresne (liker ingen av de nevnte proteinrike mat typene) eller trener MASSE. Er du en av de som trener 2-3 ganger i uken, nesten mest fordi andre gjør det så trenger du ikke å bruke penger på pulver ;)

 

Sowe;

 

1; Sjekk at trenings programmet ditt er rett for dine mål

2; Øk inntaket av mat, pass på at du får i det mye av disse mattypene; egg, kylling, kjøtt, ost, melk og fisk.

3; Kreatin kan være greit for å få økt styrke og derfor øke behovet for bygging av muskler

4; Hvis du fremdeles ikke føler at det skjer noe, så kan du vurdere protein pulver.

Lenke til kommentar
Først kan det være greit å vite litt mer info.

 

- Budsjett

- Kostholdet ditt i dag, inneholder det varierte proteinkilder?

 

Mtp. på vekta så høres det ut som du kan gå for en gainer eller karbohydratpulver i tillegg til proteiner (?).

 

Kan anbefale å handle her: http://www.x-life.no/index.php/cPath/1

Da de har en samling av de enkleste til de beste pulverene. Har prøvd nesten alle pulverene der selv (med unntak av Troponin), og kan gå god for smak:)

 

Har trent målrettet og følger et program ja, og jeg vil si at det er godt nok.

Har snakka med de på studioet også.

 

Men visst du skulle anbefale et produkt?

Ønsker muskeløkning og dette får jeg ikke med det kostholdet jeg har i dag.

Jeg spiser veldig målrettet med tanke på proteiner, men føler ikke det hjelper.

 

Kan du anbefale noe jeg bør prøve, slik at e vil se muskeløkning om dere har erfaringer på området?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...