Gå til innhold

[X360] Forza Norway - kompetetiv speling i Forza Motorsport 3


BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

FORZA NORWAY

www.forzanorway.net

 

Inviterar deg med dette til kompetetiv køyring i Forza Motorsport 3.

 

Når Forza Motorsport 2 var på sitt beste hadde me eit utruleg morosamt lite community med utsprang ifrå dette forumet. Me håpar på å få til noko liknande no som FM3 snart kjem ut.

 

Me har lansert www.forzanorway.net og ettersom demoen no er komen ut, kan moroa byrja! Me startar idag med rundetid konkurranse i demoen. Konkurransar i framtida vil ha all slags morosame og tøffe premiar! Rundetid konkurransen som pågår no kan du lese meir om på websida vår.

 

Me ønskjer alle i saman velkommen - og merk dykk at det er ingen som helst registrering nødvendig for å væra med. Dersom du har spelet (demoen), har du det du treng for å væra med.

 

 

Velkommen!

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se der ja! Dette blir gøy! For dem som ikke visste det, når løpet starter, kan du rygge tilbake forbi den siste svingen, slik at du kan ta to "flying laps" istedenfor en! :)

Rundetiden starter ikke før du krysser mållinjen etter startposisjonene!

Kan vi også diskutere rundetider her, eller skal det holdes hemmelig? ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke om folk har fått det med seg, men det er leaderboards og hot-laps i demoen. Så å bevise rundetider er ikke noe problem. Man kan også kjøre så mange runder uforstyrret (med ghost) som man vil når man kjører hot-laps.
Når eg skreiv innlegget var ikkje leaderboards klare. Men, jau, det er dei no. Det vil bli nokre endringar. Følg med på Forzanorway.net! :-)
Lenke til kommentar

Jeg er påmeldt:)

 

Men noe jeg lurte på, jeg kjørte nettopp noen hotlaps i rsr'en og fikk slått min tidligere beste tid, samme assists på (1) så jeg valgte quit så stod rundetiden min der, men etterpå når jeg gikk på leaderboards for og sammenligne meg så ligger den gamle rekorden men ikke den nyeste?

 

Har dere vært borti noe lignende? Kanksje pga verified lap greiene? Kunne gå tilbake og se min nye rekord på race results da, men ble ikke lagt på leaderboard? Får vel bare prøve og slå den igjen videre men syns det var litt rart bare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...