Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dataen slår seg av


Anbefalte innlegg

3.0Ghz 7 mb Cache.8Gb Ram.Skjermkort GTX280 1GB. 64bit. Har en data med disse spes. Har ikke en enorm peiling på PC, men litt kan jeg. Når jeg spiller crysis, GTA osv slår dataen seg av. Har også hendt den slår seg av før jeg har kommet inn på spillene. Noen som vet hva problemet er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fjernet støv(var nesten ingenting å fjerne) og skrudd vifta på skjermkortet opp til 100%. Maskinen slår seg enda av under spilling og temperaturen på skjermkortet synker ingenting. Er det rett å slett bare skjermkortet mitt som har tatt kveld?

 

Jeg syns temperaturen på GPUen er veldig høyt, jeg lurer på om problemet kan være pga dårlig kontakt mellom kjølerribba og GPUen, eller at vifta til GPUen ikke ytter maksilmalt.

 

Har du hatt det problemet hele tiden, eller nå nettopp? Du har ikke oveklokka GPUen?

Lenke til kommentar

Kjøpte dataen nå nylig. Nesten ny. Han jeg kjøpte den av påstår at det ikke var noe galt med den før han solgte den. Har ikke overklokka. Der fulgte også med 8 gb ram, men dataen slår seg bare på når 6 gb står i, men regner med at dette ikke er problemet?

Endret av YNWASG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...