Gå til innhold

Animewild - kjøp av anime


Anbefalte innlegg

Kom over en nettside som heter Animewild. Spørsmål! -

 

Noen som har noen erfaringer fra denne siden?

 

Ser at ikke alle produktene har fullt med detaljer, kan jeg forvente japansk tale m/ engelsk tekst på det meste?

 

En god del av DVD`en står med bare "Subtitles: English (On/Off), men det står ikke dialog? hva kan jeg forvente her?

 

De fleste (alle) står som Region 1, kan disse spilles av på PS2/3? Eller må jeg bruke en egen regionfri DVD spiller?

 

Nå vet jeg ikke om nettsiden sender til Norge engang, men det finner jeg vel ut når jeg evt bestiller :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er at jeg skal begynne å kjøpe anime serier :innocent: siden jeg interesserer meg så mye for anime, tenkte jeg kanskje det var på tide å begynne støtte det å =P

også er det greit å ha det på DVD.

 

edit:! Hva med Animenation ? Fortsatt Sone 1 plater (siste problemet), men har både japansk tale og engelsk dub + engelsk tekst :dribble:

de har også bly-ray! trur jeg tester den engang jeg :D

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Gundam 00/Seed/Destiny/0079/ZZ (episk super robot serie som har gått i forskjellige versjoner fra 1979 frem til nå)

 

Tytania (space opera serie om klaner som slåss om influens i verdensrommet. Veldig mye politikk og lureri og fancy klær og store romkrigscener)

 

Heavy Metal L-Gaim (80-talls serie om noen unger som finner en super robot og tar den med seg, og etterhvert lærer å bruke den)

 

Vampire Knight Guilty (om en skole der halvparten av elevene/lærerne er vampyrer og lever side om side med hverandre)

 

Noen spytter etter Gundam fordi etter at Bandai tok over begynte de å pumpe ut byggesett og leker i stor stil for å tjene mest mulig penger på populariteten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...