Tom Ames Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 (endret) Hei, jeg lastet ned Opera Mini og surfte litt med den. Det fungerte fint, men etter jeg har lukket den, så er den borte? Noen som vet hvor den ligger og hvordan jeg kan få den inn på program siden som ligger sist på "slideren på forsiden"? Når jeg leter i programmer eller starter nettleser, så er det kun den vanlige opera som fulgte med telefonen som dukker opp. Endret 22. september 2009 av Tom Ames
Mr_Tiger Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Hei,jeg lastet ned Opera Mini og surfte litt med den. Det fungerte fint, men etter jeg har lukket den, så er den borte? Noen som vet hvor den ligger og hvordan jeg kan få den inn på program siden som ligger sist på "slideren på forsiden"? Når jeg leter i programmer eller starter nettleser, så er det kun den vanlige opera som fulgte med telefonen som dukker opp. Hjelper kanskje litt, hvis du sier hvilken telefon du har?
Tom Ames Skrevet 22. september 2009 Forfatter Skrevet 22. september 2009 Hei,jeg lastet ned Opera Mini og surfte litt med den. Det fungerte fint, men etter jeg har lukket den, så er den borte? Noen som vet hvor den ligger og hvordan jeg kan få den inn på program siden som ligger sist på "slideren på forsiden"? Når jeg leter i programmer eller starter nettleser, så er det kun den vanlige opera som fulgte med telefonen som dukker opp. Hjelper kanskje litt, hvis du sier hvilken telefon du har? Beklager, trodde jeg fikk postet den under HTC Diamond tråden,jeg var i den tråden da jeg måtte logge inn. Har en HTC Diamond. Sorry..
Tom Ames Skrevet 22. september 2009 Forfatter Skrevet 22. september 2009 Hei,jeg lastet ned Opera Mini og surfte litt med den. Det fungerte fint, men etter jeg har lukket den, så er den borte? Noen som vet hvor den ligger og hvordan jeg kan få den inn på program siden som ligger sist på "slideren på forsiden"? Når jeg leter i programmer eller starter nettleser, så er det kun den vanlige opera som fulgte med telefonen som dukker opp. Hjelper kanskje litt, hvis du sier hvilken telefon du har? Beklager, trodde jeg fikk postet den under HTC Diamond tråden,jeg var i den tråden da jeg måtte logge inn. Har en HTC Diamond. Sorry.. Fant den under Java fanen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå