Gå til innhold

Rosa telefon med GPS som ikke er dyr, finnes det?


wear

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Dama trenger snart ny mobil og da er det så klart viktigst at den ser bra ut, noe som da innebærer at den helst skal være rosa. Hun er innflytter her i byen og har ikke peiling på hvor noen ting er og har dårlig stedsans, derfor ser jeg helst at telefonen har (innebygget) GPS. Et annet vikitg aspekt for min kjære er at den heller ikke kan koste så mye (i værste fall så bare sier jeg at den er billigere og sponser resten selv).

 

Har prøvd å søke litt rundt, men det virker som at det kan være litt vanskelig å finne en rosa GPS-telefon.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Dama trenger snart ny mobil og da er det så klart viktigst at den ser bra ut, noe som da innebærer at den helst skal være rosa. Hun er innflytter her i byen og har ikke peiling på hvor noen ting er og har dårlig stedsans, derfor ser jeg helst at telefonen har (innebygget) GPS. Et annet vikitg aspekt for min kjære er at den heller ikke kan koste så mye (i værste fall så bare sier jeg at den er billigere og sponser resten selv).

 

Har prøvd å søke litt rundt, men det virker som at det kan være litt vanskelig å finne en rosa GPS-telefon.

 

Noen tips?

SE w595 finnes i rosa og har a-gps (google maps) visst du rekner det som en god nok gps newsonyericssonw595pinkversion-1-thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...