Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli "sammen" ?


Gjest Guest_vetikke_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_vetikke_*

Jeg møtte ei fantastisk jente/kvinne for rundt en måned siden. vi hang sammen hver dag i over en uke etter den første natta vi tilbringte sammen. Jeg har fått mye følelser for henne, og etter det jeg tolker ut ifra hennes kroppssignaler så har hun det til meg og. Vi har ikke nevnt ord som har med følelser å gjøre, og har fleipet om at vi har hatt en laang "one night stand". Vi kysser litt på skola ( høyskole) og senest igår da vi var ute med felles venner fra skolen, så tok hun handa mi på slutten.

 

Hun er veldig lite aktiv med meldinger, noe jeg er, eller var før jeg møtte henne iafall. Det gjør egentlig ikke noe, men jeg blir naturligvis da litt mer usikker da de tidligere forholdene flørtet man med ord igjennom meldinger eller tlf. Vi har snakket om veldig mye når vi har overnattet til hverandre, og hun har ved flere anledninger spurt meg om jeg tenker på noe, noe som kanskje kan bety at hun VIL at jeg skal tenke på noe?

 

så ja, jeg lurer på om jeg skal stille spørsmålet snart, om hun vil være mi jente. jeg er både livredd for at hun er tilfreds med slik vi har det nå, og tanken på å ikke få vite hva hun vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest kanskje det

ja jeg tenker på om jeg skal gjøre det neste gang vi overnatter sammen.

 

høres det for teit ut å ta med ei rose, og gjøre det sånn ca når vi sitter å snakker om helt vanlige ting? vil jo at det skal være litt spesiellt.. sucker for romance.. <--

eller kan det slå helt feil ut?

Lenke til kommentar
ja jeg tenker på om jeg skal gjøre det neste gang vi overnatter sammen.

 

høres det for teit ut å ta med ei rose, og gjøre det sånn ca når vi sitter å snakker om helt vanlige ting? vil jo at det skal være litt spesiellt.. sucker for romance.. <--

eller kan det slå helt feil ut?

Hvis du først skal gjøre det ordentlig så kan du da markere det litt mer en bare med en enkel rose men gjøre en hel feiring av det..middag,roser..kino/teater/opera osv...det du føler for :)

Lenke til kommentar

At hun spør deg om du tenker på noe kan være at hun vil at du skal tenke på noe, men også fordi du helt sikkert tenker på noe og hun kan merke det.

Jenter er veldig flinke til å tyde kroppspråk i forhold til oss gutta, så de ser veldig lett om det er noe som svirrer rundt i hjernen vår.

Så f.eks. neste gang hun spør, så svarer du noe i retning av: "ja.. satt og tenkte på oss. Folk har begynnt å spørre om vi er sammen.. Jeg føler at vi er blitt det, hva med deg?"

 

Kanskje ikke ordrett etter som dette var første som poppet inn i hodet mitt. ;) Men det kan være greit å få inn at du anser dere som sammen, så hun slipper å måtte tenke på hva du mener om saken og kan basere svaret sitt 100% på egne følelser.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
At hun spør deg om du tenker på noe kan være at hun vil at du skal tenke på noe, men også fordi du helt sikkert tenker på noe og hun kan merke det.

Jenter er veldig flinke til å tyde kroppspråk i forhold til oss gutta, så de ser veldig lett om det er noe som svirrer rundt i hjernen vår.

Så f.eks. neste gang hun spør, så svarer du noe i retning av: "ja.. satt og tenkte på oss. Folk har begynnt å spørre om vi er sammen.. Jeg føler at vi er blitt det, hva med deg?"

 

Kanskje ikke ordrett etter som dette var første som poppet inn i hodet mitt. ;) Men det kan være greit å få inn at du anser dere som sammen, så hun slipper å måtte tenke på hva du mener om saken og kan basere svaret sitt 100% på egne følelser.

 

Lykke til :)

 

+1 du har peiling. men vil ikke si det med kroppspråk. jeg er en ekspert :D

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på, det kan jo ødelegge det vi har om hun sier noe "negativt" eller?

altså, kan jo hende alt bare ordner seg om man ikke "graver" maser slik jeg har tenkt?

Det kan bli litt shady hvis hun svarer noe negativt ja.. Men da er det opp til deg å tenke om det er verdt å gå rundt å lure og gnage på en ting kun for å unngå en bitteliten mulighet for at hun svarer noe negativt?

Men du risikerer også at ting går andre veien hvis du ikke gjør noe som helst og bare venter det ut.

 

Man må som regel ta sjangser her i livet og risikere litt for å få svar på de tingene man går rundt og tenker på hele dagen. :)

Lenke til kommentar

Er jo jente selv da men er skikkelig "pinglete" når det gjelder slikt som du spør om...

Det tipset med FB ville jeg ikke brukt -hva sier du dersom svaret hennes blir "hæ? hva mener du?" eller liknende. Da ender du jo opp med å måtte spørre likevel.

Ville alliert meg med en kamerat som skulle sende melding til meg på kvelden med innholdet "hvordan har din kveld med xxx vært? Har dere blitt et par nå eller??"

Så kan du le litt og vise henne medlingen for å se reaksjonen hennes først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...