Gå til innhold

Er det noen her som er på Film General?


Crinderman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stikker alltid innom og leser på hver films forum etter at jeg har sett en film. Men synes forumet er alt for rotete og fylt med troll til at jeg gidder å drive diskusjon der.

 

Rotete? Syns det er motsatt jeg. Litt vanskelig å drive diskusjon på den siden her når du ikke kan stille tråden til å være i "nest-mode". Må jo kopiere det den føre har sagt for at folk skal skjønne hvem sin post man svarer på.

Lenke til kommentar
Stikker alltid innom og leser på hver films forum etter at jeg har sett en film. Men synes forumet er alt for rotete og fylt med troll til at jeg gidder å drive diskusjon der.

Leser alltid om filmen selv etter jeg har sett den. Men jeg joiner ikke samtalene, for det koster vel penger såvidt jeg vet? Å være pro-member?

 

Trenger ikke å være Pro-member for å bruke forumet. Vanlig medlemskap er gratis!

Lenke til kommentar
Stikker alltid innom og leser på hver films forum etter at jeg har sett en film. Men synes forumet er alt for rotete og fylt med troll til at jeg gidder å drive diskusjon der.

Leser alltid om filmen selv etter jeg har sett den. Men jeg joiner ikke samtalene, for det koster vel penger såvidt jeg vet? Å være pro-member?

 

Trenger ikke å være Pro-member for å bruke forumet. Vanlig medlemskap er gratis!

Jeg er medlem og har vote history og sånt, men hvordan skriver jeg i forumet? Når jeg tar "Start new topic" så må jeg jo legge inn mobil nr/ kredittkort-nr...

Lenke til kommentar
Stikker alltid innom og leser på hver films forum etter at jeg har sett en film. Men synes forumet er alt for rotete og fylt med troll til at jeg gidder å drive diskusjon der.

Leser alltid om filmen selv etter jeg har sett den. Men jeg joiner ikke samtalene, for det koster vel penger såvidt jeg vet? Å være pro-member?

 

Trenger ikke å være Pro-member for å bruke forumet. Vanlig medlemskap er gratis!

Jeg er medlem og har vote history og sånt, men hvordan skriver jeg i forumet? Når jeg tar "Start new topic" så må jeg jo legge inn mobil nr/ kredittkort-nr...

 

Det er det forbaska nye systemet. Trengte ikke det da jeg ble medlem. Er bare for a bevise at du eksiterer og at det ikke bare er en jukse konto. Er kalt "confirmation" vet du. Koster ingen ting : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...