Gå til innhold

Den store Uncharted 2: Among Thieves-tråden! -Generell diskusjon før og etter release


Meh.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk min multiplayer kode fra cdon i dag, men får bare en feilmelding etter spillet er nedlastet og instalert...Står at innholdet ikke er tilgjengelig lengre, er det ikke mulig å spille demoen lengre??

 

Da kan det virke som om du har fått klienten til en tidligere beta, det var meldingen jeg fikk når den tidligere US-MP-Betaen var over.

 

Du hadde ikke den installert også ?

Lenke til kommentar

 

Synes vi må ta med noen quotes.

 

But what makes Uncharted 2 so damn near perfect? Right off the bat, we’ll say the script and voice acting simply can’t be touched. And we’re not talking just games here. Most movies and TV scribes struggle to keep up with the quality here. That’s why it gets this...

 

091809_Uncharted_2_script%20copy--article_image.jpg

 

For all you graphic whores out there (you know who you are, Mr/Mrs High Definition) Uncharted 2 delivers quality visuals by the treasure trove full. From the unbelievably beautiful toucans perched in the jungle trees to the animation of Drake shielding his face with his hand when he gets too close to a roaring fire, it looks stunning.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Kan være noen som faktisk plukker ut negative sider ved multiplayeren og deretter gir spillet lavere karakter.

Etter å ha spilt betaen en god del så har jeg følgende negative ting:

 

- "Verten har avsluttet spillet!"

- Kan joine den derne arenagamemoden med bare 2 personer totalt av og til

- Folk tåler latterlig mye

- Noen våpen er helt latterlig altfor gode i mp

 

Men alt i alt har jeg storkost meg med betaen.

Kom til level 10 i arenamoden, fornøyd med det :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Betaen er genial, og er det noen her som jeg kan spille med?

Kontakt meg via PM eller PSN.

 

Og for det andre, syntes jeg det er utrolig rart at denne tråden er så ny. Jeg lagde tråden for dette spillet på Innlegg.no dagen etter forumet ble opprettet, 03.02.09.

 

Hvorfor ingen har tatt intiativet før, er utrolig rart.

Så kudos til trådstartet for å ha tatt intiativet ved å lage denne tråden.

 

Forresten, her er tråden om dette spillet på Innlegg.no.

Hundre ganger så mange innlegg. :wee:

 

Mvh, HCG. :)

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Kan være noen som faktisk plukker ut negative sider ved multiplayeren og deretter gir spillet lavere karakter.

Etter å ha spilt betaen en god del så har jeg følgende negative ting:

 

- "Verten har avsluttet spillet!"

- Kan joine den derne arenagamemoden med bare 2 personer totalt av og til

- Folk tåler latterlig mye

- Noen våpen er helt latterlig altfor gode i mp

 

Men alt i alt har jeg storkost meg med betaen.

Kom til level 10 i arenamoden, fornøyd med det :)

 

Om man fjerner mp totalt eller gir multiplayeren 1 av 10 så er singel playern bedre enn uncharted 1. Så scoren burde vel være meget høy uansett om mp ikke er bra.

 

Selv syntest jeg betaen var meget bra. Muligheten for å spille av kamper man har spilt er sinnsyk :)

 

Det første punktet ditt om at verten av avsluttet spillet er det vel ganske mange spill som sliter med. Så synes det er pluss når spill, slik som Modern Warfare 2, har muligheten til å bytte host i spillet uten store avbrytelser. Men føler ikke at det er veldig negativt når spill ikke har det.

 

Og som svar til resten av punktene dine, er ikke dette en beta? Hvorfor har utviklere betatester? Kan det være at en del vil bli endret i mp gjennom patching?

Lenke til kommentar
Hei.

 

Betaen er genial, og er det noen her som jeg kan spille med?

Kontakt meg via PM eller PSN.

 

Og for det andre, syntes jeg det er utrolig rart at denne tråden er så ny. Jeg lagde tråden for dette spillet på Innlegg.no dagen etter forumet ble opprettet, 03.02.09.

 

Hvorfor ingen har tatt intiativet før, er utrolig rart.

Så kudos til trådstartet for å ha tatt intiativet ved å lage denne tråden.

 

Forresten, her er tråden om dette spillet på Innlegg.no.

Hundre ganger så mange innlegg. :wee:

 

Mvh, HCG. :)

 

Jeg tror at grunnen til at ingen har laget en Uncharted 2 tråd tidligere må være fordi det har vært flere andre mindre tråder som diskuterer enkelte ting ved spillet, og at ingen egentlig har hatt bruk for en tråd som omhandler hele spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...