autodealer Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Kjøpte denne telefonen i august. Tenkte egentlig å kjøpe den nye iphone men ble overtalt av ekspeditøren i butikken å prøve denne. Var mye bedre enn iphone sa han og det er nok riktig på mange områder. Allerede de første dagene opplevde jeg skurring på lyden, det var av og til nesten håpløst å snakke i den. Dette har fortsatt. Opplever av og til at telefonen ikke ringer selv om noen ringer - dvs jeg hører ikke at den ringer. Av og til kjenner jeg vibrasjon men ingen lyd. Noen ganger ett ring og ikke mer. En kunde ringte meg mange ganger og fikk bare pip pip selv om jeg vet jeg ikke snakket i tlf eller på annen måte brukte telefonen. Dette problemet gjentar seg daglig men ikke alltid. DVS man ikke kan stole på om man faktisk hører en tlf oppringning. Dette er selvfølgelig svært negativt for meg som driver med salg og alle kundetelefoner har høy prioritet. Opplever også at den låser seg helt når man surfer på nettet. Må ta ut batteriet for å få den igang igjen. I går erfarte jeg at telefonen slo seg helt av og jeg ble bedt om å taste pin kode. Ble så bedt om å legge inn land, dato, klokke osv. Dvs telefonen var nå helt tom. Alle mine kontakter var borte. Alle mine bilder, sms osv var borte. Tilleggsprogrammer, ringetoner osv var borte. Kun sangene mine lå igjen. Nå har jeg levert telefonen i butikken der jeg kjøpte den og er svært spent på hva som nå skjer. PS har lært meg at det er viktig å ta back up på en slik tlf. Det hadde jeg glemt.
nerokid Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Kjøpte denne telefonen i august. Tenkte egentlig å kjøpe den nye iphone men ble overtalt av ekspeditøren i butikken å prøve denne. Var mye bedre enn iphone sa han og det er nok riktig på mange områder. Allerede de første dagene opplevde jeg skurring på lyden, det var av og til nesten håpløst å snakke i den. Dette har fortsatt. Opplever av og til at telefonen ikke ringer selv om noen ringer - dvs jeg hører ikke at den ringer. Av og til kjenner jeg vibrasjon men ingen lyd. Noen ganger ett ring og ikke mer. En kunde ringte meg mange ganger og fikk bare pip pip selv om jeg vet jeg ikke snakket i tlf eller på annen måte brukte telefonen. Dette problemet gjentar seg daglig men ikke alltid. DVS man ikke kan stole på om man faktisk hører en tlf oppringning. Dette er selvfølgelig svært negativt for meg som driver med salg og alle kundetelefoner har høy prioritet. Opplever også at den låser seg helt når man surfer på nettet. Må ta ut batteriet for å få den igang igjen. I går erfarte jeg at telefonen slo seg helt av og jeg ble bedt om å taste pin kode. Ble så bedt om å legge inn land, dato, klokke osv. Dvs telefonen var nå helt tom. Alle mine kontakter var borte. Alle mine bilder, sms osv var borte. Tilleggsprogrammer, ringetoner osv var borte. Kun sangene mine lå igjen. Nå har jeg levert telefonen i butikken der jeg kjøpte den og er svært spent på hva som nå skjer. PS har lært meg at det er viktig å ta back up på en slik tlf. Det hadde jeg glemt. Det vi alle venter på er at Samsung norge skal få fingeren ut og komme med en oppdatering av firmware,alle andre land har fått flere oppdateringer,men det ser ut som de ikkje bryr seg om de Nordiske land.Virker sånn at det er sånn at bare kjøp mobilen så får dere klare dere selv.Har sendt mail til Samsung norge flere ganger,men det virker ikkje som om de bryr seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå