Ting Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Hei! Jeg har en Sony Ericsson W760i, som jeg kjøpte omtrent med en gang den ble lansert i Norge - det vil si litt over et år siden nå. Regner derfor med at garanti er ute. Telefonen har fungert utmerket, til tross for at to venninner har hatt flere issues underveis. Dessverre ble gleden ødelagt i helgen. Fredag la jeg telefonen på lading i bilen, slik jeg alltid gjør (firmatelefon, firmabil) og tar den ut igjen på mandag når jeg er tilbake på jobb. Som alltid før. I dag derimot, så fungerer ikke følgende knapper: MENY/SELECT, 5, C, Volume Down. Fjæringen til øverste venstre knapp over skjermen er også borte - men tror ikke den henger. Har tatt av dekselet og blåst rent uten å se noe problem - men nevnte taster henger som sagt. Uten MENY/SELECT så får jeg heller ikke brukt MyPhoneExplorer eller PC Suite til å lese ut tekstmeldinger og tatt backup av telefonen for service. Noen som har tips råd? Jeg antar at knappene har en felles løpebane som gjør at de er ute. Felles jord eller signal muligens (tastaturer er jo grids). Som sagt virket alt helt supert på fredag før jeg la den i bilen. Sliter litt, siden det er jobbtelefon - og jeg ikke har noe reserve under service.
martyman1 Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Hei! Jeg har en Sony Ericsson W760i, som jeg kjøpte omtrent med en gang den ble lansert i Norge - det vil si litt over et år siden nå. Regner derfor med at garanti er ute. Telefonen har fungert utmerket, til tross for at to venninner har hatt flere issues underveis. Dessverre ble gleden ødelagt i helgen. Fredag la jeg telefonen på lading i bilen, slik jeg alltid gjør (firmatelefon, firmabil) og tar den ut igjen på mandag når jeg er tilbake på jobb. Som alltid før. I dag derimot, så fungerer ikke følgende knapper: MENY/SELECT, 5, C, Volume Down. Fjæringen til øverste venstre knapp over skjermen er også borte - men tror ikke den henger. Har tatt av dekselet og blåst rent uten å se noe problem - men nevnte taster henger som sagt. Uten MENY/SELECT så får jeg heller ikke brukt MyPhoneExplorer eller PC Suite til å lese ut tekstmeldinger og tatt backup av telefonen for service. Noen som har tips råd? Jeg antar at knappene har en felles løpebane som gjør at de er ute. Felles jord eller signal muligens (tastaturer er jo grids). Som sagt virket alt helt supert på fredag før jeg la den i bilen. Sliter litt, siden det er jobbtelefon - og jeg ikke har noe reserve under service. Vet ikke svaret på alt her, men du har i alle fall to års garanti, og man skal kunne få lånetelefon mens din repareres. Hør m jobben muligens.
qwert Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 To års garanti på denne, ja. Er det en jobbtelefon må du vel ta dette via arbeidsgiver som nevnt over her, evt. ring SE på 815 00 840 og finn nærmeste servicesenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå