Gå til innhold

Crindermans top 100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Carnivàle" - 1 :O

 

Har du virkelig sett hele denne serien og gir den 1?

 

Er du gal. Selvfølgelig ikke. Men skrot som det må advares mot : )

 

Så vel 3/4 episoder. En venn tvingte meg : (

 

Kan hende det er en urettferdig stemme da. Er jo ganske lenge siden.

 

EDIT: Jeg tok likså godt og slettet stemmen.

Endret av Crinderman
Lenke til kommentar
Hehe. La merke til det samme. Du har over 6000 filmer, serier, episoder og spill i stemmehistorikken. Og en av de 10 du har gitt 1 er Carnivàle. Skjønner ikke hvordan det går ann.

 

Synes det var litt spesielt å gi 1 til Roundhay Garden Scene også ;)

 

Hvis du kan si noe som helst godt om Roundhay Garden Scene som ikke gjelder dens historiske viktighet skulle jeg gjerne høre det : )

 

 

2'er til Evil Dead.. fysj!

 

Hater den filmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Joda. Veldig gode rolletolkninger i Roundhay Garden Scene. Fantastisk cinematografi.

 

men altså. Synes det er spesielt å bedømme et klipp på et par sekunder i forhold til andre filmer. Samtidig har jeg problemer å forstå hvordan du kan føle noe i forhold til denne "filmen" i noen retning. Filmer som havner på den nedre skala for min del, er stort sett filmer jeg har hatt store problemer med å komme igjennom.

 

Evil Dead på 2 er forresten uakseptabelt :whistle:

Lenke til kommentar
Joda. Veldig gode rolletolkninger i Roundhay Garden Scene. Fantastisk cinematografi.

 

men altså. Synes det er spesielt å bedømme et klipp på et par sekunder i forhold til andre filmer. Samtidig har jeg problemer å forstå hvordan du kan føle noe i forhold til denne "filmen" i noen retning. Filmer som havner på den nedre skala for min del, er stort sett filmer jeg har hatt store problemer med å komme igjennom.

 

Evil Dead på 2 er forresten uakseptabelt :whistle:

 

Det er jo akkurat det at det er et klipp. Det gjorde ikke et eneste inntrykk på meg og er derfor en 1er. Jeg har et problem med kortfilmer. Det er bare noen få jeg faktisk liker. Merkelig nok er den kort filmen jeg likte best Norsk: Gull og Grønne Skoge. Sett den?

 

Over til evil dead. Jeg har problemer med et stort antall B-filmer. "Dårlig" skuespill kan jo funke i filmer, Waters er jo fantastisk på det området, men det funket ikke her. Historien er alt for tynn og jeg likte rett og slett ikke humoren.

Lenke til kommentar
Det er jo akkurat det at det er et klipp. Det gjorde ikke et eneste inntrykk på meg og er derfor en 1er. Jeg har et problem med kortfilmer. Det er bare noen få jeg faktisk liker. Merkelig nok er den kort filmen jeg likte best Norsk: Gull og Grønne Skoge. Sett den?

Det er forsåvidt en grei grunn til å gi Roundhay Garden Scene 1, men jeg synes likevel det er veldig spesielt. Blir som å dra på museum og se Benz' prototype av bilen, og utbryte at det der var den dårligste bilen du har sett.

 

Edit: Og, nei. Aldri sett Gull og grønne skoger.

Endret av Juℓenissen
Lenke til kommentar
Det er jo akkurat det at det er et klipp. Det gjorde ikke et eneste inntrykk på meg og er derfor en 1er. Jeg har et problem med kortfilmer. Det er bare noen få jeg faktisk liker. Merkelig nok er den kort filmen jeg likte best Norsk: Gull og Grønne Skoge. Sett den?

Det er forsåvidt en grei grunn til å gi Roundhay Garden Scene 1, men jeg synes likevel det er veldig spesielt. Blir som å dra på museum og se Benz' prototype av bilen, og utbryte at det der var den dårligste bilen du har sett.

 

Edit: Og, nei. Aldri sett Gull og grønne skoger.

 

Egentlig ikke. Når man drar på museum gjør man jo det for å lære om fortiden(eller et tema av et slag). Da er jo Roundhay Garden Scene interessant og godt av historiske grunner. Det er jo ikke som om jeg skal hoppe opp på Prototypen og kjøre den gjennom landet, da ville jeg nok fort utbryte at det der var den dårligste bilen jeg hadde sett : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...