Gå til innhold

Erstatnings tastatur til laptop spørsmål


Anbefalte innlegg

Jeg har en HP Pavilion dv9000 (dv9665eo) som w knappen har tatt natten ved at gummi foringen bak har slit seg ihjel.

 

Hva er det jeg skal søke etter for å finne ett nytt tastatur til den, evt hvor det er billig/billigst i dette landet?

 

Vil gjerne vite prisen for ett slikt erstatningstastatur i norge, du kan gjerne nevne pris for andre laptops =)

 

Evt nevne ett sted ellers i verden som kanskje har norsk versjon av tastaturet? =)

Endret av Nor-MAL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eet nordic som er hp merkeverksted har HP Keyboard NRL Scandinavian til 283kr + moms/frakt.

det står merket med dv9000 men fant ikke treff på akkurat din modell i 9000 serien, de fører deler til alle hp maskiner så ville ringt de og kontrollert om det dv9000 er riktige for din modell evnt om det ikke er riktige kan de nok skaffe.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Fant siden http://www.machinaelectronics.com/store/keylab/ som selger tastene enkeltvis.

 

Men HP liker vel å gi kundene sine ett sleipt billig tastatur i visse laptop'er, eller alle laptop tastatur med samme hengsel/ledd type? Jeg vil da regne med at det er billigere å la gummifjærene bli limt til basen enn å montere dem enkeltvis, og at kundene blir vel nødt til å kjøpe ett helt nytt tastatur når en tast eller flere taster blir ødelagte?

 

Hvis det hadde vært slik at jeg bare trengte å ta en gummifjær fra en annen tast, så hadde jeg ikke trengt å gjøre noe egentlig.

 

Jeg har valget mellom å prøve å kjøpe taster eller tastatur, eller dra til elkjøp og klage. Laptop'en er ikke eldre enn 2 år. Men dette kommer dere sikkert til å le av, men jeg har jo ikke akkurat gjort slik at det blir enkelt å vise at dette var slitasje av vanlig bruk (Jeg har jo trykket den tasten utrolig mange ganger! xD), når jeg så og si har ødelagt tasten helt ved å prøve å fikse det selv fordi jeg hadde bruk for den (Jeg var trøtt på tidspunktet) =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...