Gå til innhold

Azma og KrisTun`s Worklogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er altså 3 prosjekter du viser her? I så fall synes jeg det er 'litt' uoverskuelig. En prosjekt av gangen, hva mener andre tro?

 

Jeg liker måten du har hengt harddisken(e) opp på i 1. prosjekt. Det viktigste synes jeg ikke er forklart; hvordan/hvor er skruene festet til harddisken og er det flere hd'er hektet sammen?

Hul til 12 pins kontakt...???

Viften på sponplate....???

 

Lykke til med prosjektene.

 

hilsen....arnakke

Lenke til kommentar

Likte det med at du samler tre prosjekter jeg. :) Blir dog litt rotete, men likevel. Likte harddiskopphenget på PC 1, men synes du burde spandere på deg en større harddisk og mulig en SSD til spill og OS. :)

 

Gleder meg til å se mer! Spesielt på de to andre prosjektene (PC 1 er relativt ferdig, ikke sant?). :D

Lenke til kommentar

Hehe takker :) skal prøve og få enda mer orden slik at det blir mindre rotete.

 

Pc 1 begynner og bli ferdig, skal sleeve alle kabler og kansje montere LCD displayer i den alu platen jeg har laget foran harddiskene. Med tanke på lagring så bruker jeg bare 20 GB av 160 GB på systemdisken :p Den andre disken på 250 GB har jeg brukt 70 GB, der er det spill og driverse programmer innstalert. Men skal oppgradere til SSD etterhvert siden jeg ikke bruker så mye plass på denne maskinen:)

 

Hehe ja har hørt om luftstrøm :) Orginalt med plexiglass på så fikk jeg ikke de temperaturene jeg ville, så testet litt og fant ut at den ikke fikk dratt nok kjølig luft inn i kabinettet så byttet til gitter. Skal gjøre innkjøp av ettslags netting eller noe for og minske støv osv inni pc-en ikke det at det er mye støv nå men det vil kansje også hjelpe litt på at det ikke blir overkill med åpning direkte inn i pc-en :)

 

Så har dere noen forslag til hva jeg kan bruke bak på gittere av netting eller noe så er det bare og si i fra:) Er en jeg veit om som har brukt myggnetting, så har lurt litt på det selv.

Endret av Azma123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...