Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anlegg i Fiesta


Kimannjer

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe anlegg til min Ford Fiesta 86 mod. Og trenger tips. Jeg har en Panasonic spiller med en RCA utgang, som jeg tenkte og bruke til og begynne med, og heller kjøpe en bedre spiller etterhvert. Det jeg er usikker på er hvilke høytallere og forsterker(e) jeg trenger. Vil ha grei lyd, og mye bass. Blir mye electronica og hip hop. Maks pris er rundt 10k, men skader ikke om det blir mindre en det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må du slutte å svarte selge hele tiden cossiemk1 :p

 

En fiesta er jo ikke akkuratt store bilen. Jeg vil si at et skikkelig frontsett er det du trenger. Mer blir egentlig bare harry synes jeg. Meeen, du vil jo ha bass. Så en bass skal vel inn.

 

Poster mitt standard forslag jeg! ;D

 

Frontsett; SEAS Preformance Set 2 995,-

- Drives av; dynabel BF1502 1 998,-

Sub; Peerless XXLS 10" eller SEAS Lotus 10" 1 600,-

- Drives av; dynabel BF4501 2 995,-

 

 

Total: 9 588,-

Lenke til kommentar
Jeg bor på Melhus, 2 mil unna Tr.heim.

 

Ang. performance settet til seas, så har jeg vel egentlig ikke noen plass til 6,5"... Er vel ikke plass til mere en 4" i dørene. Men har plass til 6x9" i kasser foran i hyllene tror jeg..

 

Det blir det ikke noe greie på.

Du får ihvertfall plass til 5,25" og monteringen bør uansett gjøres skikkelig når du skal ha et såpass bra frontsett.

Så av med dørtrekket, og se hvor du kan få plass, og klipp/skær i metallet om du må, så prøver du å få til en liten vinkling av høyttalere (oppover). Demping inni døren, og 6mm mdf eller spon til å feste høyttalerene i ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...