Gå til innhold

Headset til 1000-2000,-


Anbefalte innlegg

Anbefaler deg å teste et par grado før du sier dem er ubehagelig.

Har hatt sr60 selv, og har aldri testa bedre hodetelefoner. Trodde først det skulle bli skikkelig ekkelt å bruke dem sia dem er halv åpen, men du merker ikke at dem er det.

Utrolig fin lyd har dem også.. ANbefales av meg iallefall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.pioneer-eur.com/eur/product_det...onomy_id=44-216

 

Jeg har de, også har jeg Sony MDR-V700DJ (gjett hva jeg bruker de til :p)

Du får nok kjøpt de på www.ljudia.com

 

Liker best Pioneerene pga. lyden og måten de funker når jeg spiller live for folk (helt herlig og dønn presis bass) 3,5mW ekke noe å klage på heller da ;) Bruker begge til PC og se på filmer og kan sitte timesvis med de uten å tenke på å ta de av :smile: :yes:

Lenke til kommentar
Var innom Hi-Fi Center kjeden, og der var det ikke noe annet en Grado. De skal være veldig vonde å ha på seg har jeg lest.

 

Oi sann, jeg skrev jo AKG, når jeg mente grado, det var ikke meninga, har hørt at akg skal være gode også, men de har jeg ikke hørt så mye på selv, men det stemmer det med at grado er vonde ja, personlig synes jeg de er skikkelig kjipe å ha på seg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hei,

jeg har et par Sennheiser eH2270, som jeg kan anbefale. Det er en lukket konstruksjon, har utsøkt stram dypbass (i motsetning til Koss og i noe mindre grad de åpne modellene til Sennheiser), og de har forøvrig god detaljering og linearitet oppover til diskantområdet. De koster omlag 1500 spenn. Det eneste jeg har negativt på dem pt. er at de ikke gir nok volum på min bærbare CD-spiller (dvs kombinasjonen spiller ikke Loud-as-he.ll, men det rokker rimelig bra for det).

 

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...