Emil Andrè/RRX 50 Spike Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Har Rieju RRX 50 Spike Sport Edition, 2008 modell. Kjøpte den brukt. Har hatt den i omkring 1 mnd, har såklart leket litt med den, tatt ut plomba på trygge steder osv.. Blir iallfall sjuk aks på den, sleit med å holde meg fast nå og da.. Når det kommer til drift på den, så har den aldri hatt problemer, kjøpte den brukt også. Den har nesten ikke gått noen kilometer da.. totalen er 3307 for øyeblikket.. Man sitter iallfall ekstremt godt på salen! Perfekt til langturer syns jeg da.. Den styrer jo nesten seg selv, har du godt styrelager og alt nysmurt så er det så og si bare å flytte på rumpa i svingene, så går styret etter uten å måtte bruke muskler for å svinge Turtallsperra er også litt skarp, så hvis du ikke skal trimme, så må du klare deg med max 47 til 51 på flata, oppover (alt etter %) så ca 26-30. Nå kommer nedovermorsomhetene med denne kjære greia.. Denne har jo manuell choke, noe som kommer bra til under kjøring i grunn... Håndboka sier at man IKKE skal bruke choke under kjøring, men det er sannheter med modifikasjoner sier jeg, hvis du gir det den har i nedoverbakker, kommer du lett oppi 52-53, men der stopper det nok pga turtallsperra. I min erfaring så kan jeg lett slakke ned på gasse, og så INN med choken, så hopper den over turtallsperra og gir meg opptil 62-64 ^^ Alt i alt, JÆVLIG bra moped! Anbefaler den til de fleste!
Markelure Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 haha, sliter med å holde deg fast på uplombert? :!: hva er du vandt med å kjøre? gressklipper? :!: en kammerat har kjøpt ser rrx, personlig syns jeg den ser rar ut, spessielt salen.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Troverdig innlegg, Emil André. Selv med effektanlegg med toppdrag og alle forskjellige drev(aks og toppfart), så har jeg ikke hatt noen problemer med å holde seg fast. Er en moped, og ikke en 1200cc motorsykkel.
kloningen Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 (endret) haha, sliter med å holde deg fast på uplombert? hva er du vandt med å kjøre? gressklipper? en kammerat har kjøpt ser rrx, personlig syns jeg den ser rar ut, spessielt salen. Haha stusset på det samme XD Jeg anbefaler Rieju RR / RR sport / Spike ihverfall. Har en RR sport 06, kul, og grei å skru på. (RR som er fra under 06 modell syns jeg ikke noe om, gammeldags design, ekkelt styre, fæl "styring" i dekkene.. Henger liksom så hardt når du vrir på styret. ) OM du har planer om å trimme osv på, for all del ikke kjøp derbi, er så helvettes trangt inni de rammene! Men ellers er Derbi Topp-sykler! Endret 4. juli 2010 av Möllers Tran
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 haha, sliter med å holde deg fast på uplombert? hva er du vandt med å kjøre? gressklipper? en kammerat har kjøpt ser rrx, personlig syns jeg den ser rar ut, spessielt salen. Haha stusset på det samme XD Jeg anbefaler Rieju RR / RR sport / Spike ihverfall. Har en RR sport 06, kul, og grei å skru på. (RR som er fra under 06 modell syns jeg ikke noe om, gammeldags design, ekkelt styre, fæl "styring" i dekkene.. Henger liksom så hardt når du vrir på styret. ) OM du har planer om å trimme osv på, for all del ikke kjøp derbi, er så helvettes trangt inni de rammene! Men ellers er Derbi Topp-sykler! Spørs på hvor mye du skal trimme, det. Får lett inn ny forgasser og ny sylinder der, for det skal jo ikke monteres derfra. Derbi slipper du å ta ut noen ting når du skal bytte dyse, noe som er ekstremt lettvint (5 min for hver dyse jeg bytter). Skal man bare opp til trim som eksospotte, så er det jo ikke noe forskjell. Skal man dreve om, så er det ikke noe forskjell. Jeg har aldri hatt problemer med å skru.
kloningen Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Hm spørs nå litt på modell, men de fleste med den store ramma som går rett over alt sammen er de som er litt slit med.. men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå