Gå til innhold

Selge Xbox 360 til Gamestop

Mektig Flamme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har lyst på Playstation 3, nå som den har kommet ned til 2795 :)

Jeg har hørt at du kan selge ting på Gamestop.

Hva tror dere jeg får for:

En Xbox 360 PRO /M Headset, Kontroll.

9 Spill:

Skate

Superman Returns

Tabel Tennis

Gears Of War 2

The Orange Box

Kung Fu Panda

Call of Duty 4

GTA 4

Battlefield: Bad Company

Hva får jeg i penger får dette?

Får jeg over 3000?

Går det egentlig og selge Xbox til Gamestop?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bedre å selge den på Finn.no f.eks. På Gamestop får du veldig lite. Tror du kan få rundt 2000 for alt det der på GameStop.

Edit: Leif

Endret av Kris
Skrevet

qxl er et annet alternativ. Enig med Kris at du bør prøve et annet sted. Bytte ut 360 med ps3 derimot er jeg ikke helt enig i da!

Skrevet

Gamestop kan drite å dra. Da jeg skulle kjøpe midnight club L.A. så fant jeg det brukt inkl at det kostet 499kr. Glem det tenkte jeg.. Gikk videre for så å finne det på Obs, der kostet det meg 299kr og da splitter nytt! Følte bare for å dele dette, da det ikke lønner seg å kjøpe spill der, men kanskje selge..

Skrevet

Du tjener ikke mange kronene på å selge spill dit. Poenget er at du får byttet inn spillene med andre spill.

Ikke å tjene mest mulig cash på spillsamlingen din.

Skrevet

Det kosta meg ca 15 ps2 spill + 60 kroner i mellomlegg for å få meg et spill til 599,- hos gamestop. Anbefales ikke.. Selg på finn hvis du absolutt må selge, men jeg er enig med de andre spar penger til ps3!

-E- :thumbup:

Skrevet (endret)

Folk trur jo de sitter på gull, men det kryr jo av 360ier til salgs. Mange av annonsene er ikke akkurat nye.

De gangene jeg vil selge noe, legger jeg meg alltid billigst. Blir som regel kvitt det jeg vil selge også da. :yes:

Endret av duttebassen
Skrevet
Får jeg mye for en Xbox 360 arcade med RROD?

Er det ikke bedre å sende den på reperasjon og så selge den? Du får kanskje 800 hvis du sender den inn.

Skrevet
Bare send den inn på reperasjon? Gamestop sjekker om den virker før de kjøper den.

Ikke alle gjør ;) jeg kjøpte en brukt 360 på gamestop og den var det rrod på :ermm:

er nok ikke alle som sjekker :)

Skrevet
Ja for det er jo KJEMPEKULT å la andre kjøpe en ødelagt 360 til ungen sin i bursdaggave.

Du får full garanti fra gamestop da ;) så det er som om du kjøpte en ny :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...