Gå til innhold

Ta rotta på kameratene dine i juletiden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig en artikkel om Heroes of Newerth!

 

Personlig hadde jeg aldri spilt DotA før jeg prøvde dette spillet, men jeg ble helt forelsket. (Så forelsket at jeg og en annen satte i gang et forum med mye mer.)

 

Dette spillet er perfekt på så mange måter, og den eneste skavanken jeg ser er at læringskurven er skeivere en Jan Thomas, og det er ekstremt mange idioter som spiller spillet.

 

Men, jeg var så heldig at jeg begynte å spille sammen med mange andre norske spillere (primært fra gamer.no) og jeg lærte meg spillet på den koselige måten :)

Selv om det er vanskelig i starten, er dette spillet ekstremt gøy når en får det til.

 

Og bare for å si det som andre folk har sagt. Dette spillet er så godt som en kopi av DotA, men for en gjennomført kopi!

 

Uansett, som jeg nevnte har jeg og en annen fyr satt opp et forum for norske HoN spillere. Vi har store planer, og en webside er under utvikling (vi er langt på vei med den, men har fortsatt en del finpuss.)

 

For tiden har vi også en konkurranse der du kan vinne en kopi av spillet (pre-order) og vi deler også ut betakeys til de som trenger det.

 

URL'en er: www.hon-norge.net Hvis du er på jakt etter en betakey, er det bare å gå inn på generelt-kategorien og spørre i betakey-tråden, og hvis du er mer interessert i konkurransen kan du gå inn på strategi-kategorien!

Endret av BloodOfCrom
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...