Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

halve skjermen synlig


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen som kan hjelpe meg der ute. Når jeg skulle starte min bærbare PC i dag får jeg bare opp bilde av den høyre siden av skjermen. Programmer osv fungerer, men det virker som om det ligger en "gardin" over venstre side som gjør at jeg ikke ser den siden i det hele tatt. Regner med at jeg har fått et virus eller lignende på maskinen.

 

Har noen vært borti dette tidligere og som har erfaring på hvordan man skal gå fram for å bli kvitt dette?

 

Tar imot hjelp med stor takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt dette selv på min bærbare. Prøv en printscreen og lim inn et sted og se om du ser hele skrivebordet da, eller koble til en ekstern skjerm/prosjektor. Hvis du da får hele bildet , slik som jeg fikk, kan man vel konkludere med at skjermen er gåen og ikke skjermkort/virus/drivere e.l. som skaper krøll. Hva slags PC er det forresten?

Lenke til kommentar

For en 4 år gammel maskin, så spørs det om det er noen vits i å få den reparert. Kostnaden kommer mest sannsynligvis til å overstige det som maskinen er verdt idag.

 

Alternativet er selvfølgelig at du reparer selv, men du kommer ikke utenom å kjøpe noen deler alikevell.

 

Edit: ser det er en som selger samme maskinen på FINN, den kan jo alltids brukes som delemaskin. Prisen er 1600, noe som jeg personlig ikke ville betalt for en 4 år gammel utdatert maskin.

 

 

 

-Tet

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
For en 4 år gammel maskin, så spørs det om det er noen vits i å få den reparert. Kostnaden kommer mest sannsynligvis til å overstige det som maskinen er verdt idag.

 

Alternativet er selvfølgelig at du reparer selv, men du kommer ikke utenom å kjøpe noen deler alikevell.

 

Edit: ser det er en som selger samme maskinen på FINN, den kan jo alltids brukes som delemaskin. Prisen er 1600, noe som jeg personlig ikke ville betalt for en 4 år gammel utdatert maskin.

 

høres ut som det blir en ny en ja.

 

Takk for hjelpen

 

-Tet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...