Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er dette et greit kosthold?


Gjest megda

Anbefalte innlegg

Jeg ligger hjemme og er syk, så er oppe fra 12-01/02 på natta.. er 162 cm og 56 kg. Da spiser jeg:

 

Frokost: 2 knekkebrød med ost eller 1 melonyoghurt

 

Middag: Spagetti med pepperskinke, laks eller kylling med ris.

 

Kvelds: knekkebrød med skinke og ost, og kanskje litt melon, banan eller annen frukt.

 

 

blir dette for mye når man ikke beveger seg så mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg vet det. Er ikke misfornøyd med kroppen i det hele tatt. Jeg vil holde vekta jeg har nå, derfor jeg spurte. For jeg har null peiling på kosthold, så lurte på om jeg får i meg for mye eller for lite av noe, eller om det er greit totalt "kalori"messig eller hva de sier.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art.

 

Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...