Gjest Slettet-0UZ8cF1 Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 (endret) Vel, så var det problemer med iPhone (igjen) Problemet oppstår når jeg skal installere eller oppdatere applikasjoner. Jeg går inn i appstore med en ny-gjenopprettet iPhone, velger en gratis applikasjon og logger inn. Det første som skjer er at den går tilbake til springboarden og begynner med å "Laste inn". Progressbaren begynner å gå fremover, men av og til hopper den tilbake til starten og frem igjen. Når den endelig kommer til 100% får jeg opp meldingen "Unable to install application". Facebook (eller uansett hvilken applikasjon) will be available for download when you log in to the iTunes Store on your computer. Dette er en helt ny iPhone, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke burde fungere. Har prøvd å restore både gjennom iTunes med forskjellige datamaskiner og direkte fra iPhone. Uansett hva jeg gjør får jeg samme feilen. Når jeg kobler til datamaskinen og syncer får jeg lastet ned applikasjonen fra iTunes og syncet over, men det er uansett veldig travelt å uansett hva måtte bruke iTunes for å installere applikasjoner på iPhonen. Alltid irriterende når ting bare fungerer sånn halvveis. Problemet gjelder forøvrig kun når jeg er tilkoblet 3G/EDGE og det fungerer helt fint på WiFi. Noen som kan forklare? Når jeg kjører norsk i OSet: "Kan ikke laste ned program" "Facebook vil være tilgjengelig for nedlasting når du logger deg på iTunes Store på datamaskinen" Endret 3. september 2009 av Slettet-0UZ8cF1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå