Gå til innhold

Hack into "enter the matrix"


Anbefalte innlegg

Har sittet og hakket meg litt inn i matrisen nå....Snakka litt med spark, og prøvde å sprenge saker og ting :D (skriver ikke mer for de av dere som ikke har kommet lengre)....

 

Da han foreslo å komme tilbake til arbeid, så fikk jeg spørsmål om jeg ville lagre - så jeg gjorde det. Spørsmålet mitt er: går det an å få trainer.exe til å virke, og kan man få sett innholdet i RAM:prog?

 

(det kan jo kanskje hende at dette kommer lengre ut i spillet da, eller?)

 

Nå kan jo dere andre si hva dere har fått til, og om dere har flere disker enn A: B: V: og RAM:

 

PS. er det flere som synes det er irriterende at kommandoene ikke kan brukes hvis du ikke har "diret" de??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan er dette en feilpost?? Det var jo en generell diskusjon jeg var ute etter....

 

man må ta dir i katalogene får man kan kjøre programmet som ligger i de...merkelige saker egentlig..dir B:TOOLS

så går man på a: og skriver "virtual" :-p

 

oppdaget at jeg hadde logos: også i tillegg til a b v og ram:

 

morsomt med kommandoen drop forresten :D

Slipper våpen på banen du vil at det skal slippes våpen på...... Var kjekt i kloakken 8)

 

forresten (spoiler): portkey 942 ;-)

Lenke til kommentar

Hmmm, sitti å kløna en liten stund nå... Funnet (og fått tilgang til) diskene a, b, v, ram og logos. Er det noen fler? har også fått tilgang til programmet training, men jeg finner ingen .dsk filer jeg kan åpne med det...

 

Og hvordan finner man ut hvordan man dropper? Hvilket brett som er hvilken kode, og sånn?

Lenke til kommentar

har runda spillet med ghost nå. alt for kort!! hele spillet skuffer meg egentlig, synes de hat gjort alt for lite ut av det. jeg har heller ikke fått til noe mer enn logos disken. det er ikke mer å gjøre etter å snakka med sparks bortsett fra å se på film og bilder. man kan jo skrive litt cheat 13D2C77F. litt "juks" da, men da får man en slags bonus level. skjønner ikke hva tracekill er til heller

 

Dropping ser du hvis du viewer maps. eller bruk denne lista:

DROP JXTRR10 - Weapon drop at Drainage Canal

DROP PNSRZ10 - Weapon drop at North Concourse

DROP RKHMS10 - Weapon drop at Airport Tunneld

DROP JDZMT10 - Weapon drop at 2nd Floor West (Chateau)

DROP ZKHBD10 - Weapon drop at Courtyard (Chateau)

DROP RHFTQ10 - Weapon drop at Skyscraper

DROP ZSZQH10 - Weapon drop at Warehouse (Chinatown)

DROP JDHQL10 - Weapon drop at Transformer Field (power plant)

DROP B1AXXF2 - Weapon drop at 2nd Floor PO Boxes

 

(fra actiontrip.com)

Lenke til kommentar

det sies at en bør spille gjennom spillet med begge. Siden ghost og niobe velger forskjellig gjennom spillet. Dessuten er det intet grunnlag for å si at spillet er kort pga. av at det ble rushet ut av shiny. Historien er jo tross alt skrevet av wachowski-brødrene (og regissert...)

Lenke til kommentar
Tracekill må du bruke hvis du velger feil figur på det minipuzzelet etter frozenfish-passordet.

 

Men hvordan viewer man? Når jeg skriver view b:osv, osv... kommer dt ikke opp noe, selv om koden ikke er feil...

 

Og tresprit, har du fått til det training greiene?

 

For å kunne se den filen du du har valgt, trykk VIEW, gå så via command menyen til venstre. Gå over listen og trykk CTRL-knappen for den du har lyst å se på ;)

 

Jeg ble også nysjerrig på trenings greiene hehe... Hva må man gjøre?

Lenke til kommentar

for de innvidde så er en 5 bits binær tallkode en kode bestående av disse to tallene: 1 0

dvs. koden kan være 11111, 10101 osv. dette endrer seg hver gang. *hint* prøv å finn en strategi for å knekke koden (dvs. gå systematisk og matematisk til hverks)

 

har ikke fått til training ennå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...