Fotofashion Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Nok et emotive bilde. Spontan possering fra min side, der jeg "macro instruerte modellen" dvs jeg rett og slett brukte henne som dukke. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 kan ikke si så mye annet en, PENT. Du leverer so regel nydlige portretter hele veien. kan ikke gi noe konstruktiv kritikk siden jeg ikke har noe erfaring med portrett. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Nydelig igjen. Likte det forrige av denne modellen og. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Dette var ikke den mest vellykkede poseringen jeg har sett. Hun ser rett og slett tissetrengt ut med det pinefulle ansiktsuttrykket og den ene hånden ned mellom beina. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 jeg synes blikket, dvs øynene kommer litt for dårlig fram på dette bildet. Vet ikke om det er noe med lysetting eller bare det at modell kunne hevet hode litt? Enig med arnold_layne mhp høyre hånd, ville ha foretrukket at den var framme. Ellers som vanlig utrolig bra. Ansiktsuttrykk til modeller (surt) har jeg kritisert tidligere, som sagt kanskje bare mitt personlige problem. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Dette var ikke den mest vellykkede poseringen jeg har sett. Hun ser rett og slett tissetrengt ut med det pinefulle ansiktsuttrykket og den ene hånden ned mellom beina. Noen liker det og.. :/ Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 er ikke et portrett dette her , har det vært et portrett så belysningen vært annerledes, samt posituren. Dette er et bilde som skal være innenfor expressive sjangeren. At posituren gir reaksjoner på godt og vondt er positivt syns jeg. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Likte veldig godt poseringen, jeg. Tøffe linjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå