Gå til innhold

Champions online Beta Key.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BETA-keys har ingen funksjon lenger da spillet hadde release i går.

Nå er det kun Retail-keys som fungerer.

 

Jeg tipper det kommer et buddy-program i løpet av et års tid.

 

Frem til da kan dere kan dere f.eks høre på mine erfaringer med spillet;

 

Jeg koser meg glugg ihjel!

For det første er dette spillet ulikt mange andre spill da det ikke har klasser. Man kan velge og vrake i powers som man selv vil, eller følge et av de allerede opprettete buildene. Her velger man rett og slett det man liker selv.

 

Oppdragene er underholdende og med mange referanser til filmer/spill osv og det er vanskelig å ikke trekke på smilebånde og nikke gjenkjennende under mange av oppdragene. Noen av oppdragene er vanskelige selv om de er under lvlen din, mens andre kan være enkle.

 

Områdene er bygget bra opp, og det er mange kule explorer-perks å finne om man liker slike ting. Historiene bak oppdragene er gjennomført og interessante, samt at det er mye kul historiefortelling å plukke med seg rundt om kring.

 

Crafting-systemet elsker jeg virkelig da man kan radikalt endre sine egne powers med det man lager om man ønsker dette.

 

Jeg har spilt siden begynnelsen av betaen og er kjempefornøyd med dette spillet.

Et av de bedre mmorpger jeg har spilt.

 

Ps. Og character creation-delen er jo suverent best!

Lenke til kommentar

Tok vel bare litt tid før kontoen ble registrert, fikk nemlig "No Shard Available", men fikk lasta ned clienten nå. Kjøpte via D2D, men bruker clienten til Cryptic får å laste ned spillet, regner med at det uansett hadde vært en fin patch oppå nedlastingen fra D2D, siden den bare var på 2gb ca, og cryptic clienten sier 3,6gb ca.

Lenke til kommentar

Ingame er jeg forresten "Detective J. Soltech" dersom noen vil groupe litt en gang.

 

En "helt vanlig fyr" med Telepathic/Telekinetic evner og et lite innslag av Force powers.

Historien bak karakteren er at han ble født med telepatiske/telekinetiske evner og hele hans barndom og ungdomsstid gikk med til å trene og forbedre evnene sine.

Evnene gjorde han til en som ikke ble akseptert av noen, og han vokste opp som en ensom og litt stakkarslig person.

Som voksen er han fortsatt en ensom ulv, og livnærer seg som detektiv i Millenium City. Med sine evner er han en perfekt helt for å ta de kriminelle på fersken.

Den dagen Qulaar invaderer byen plukker J. Soltech opp mystiske signaler med sine evner, som ser ut til å komme fra både de innvaderende romskipene og et eller annet sted i byen.

Han bestemmer seg for undersøke dette nærmere og havner plutselig midt i sentrum av innvasjonen...

 

Planen med karakteren er å spille han som en normal fyr frem til lvl 25, hvor han da vil ta steget helt ut og bli en ekte superhelt med kostyme og hele pakka. På lvl 25 må man også lage sin egen nemesis (erkefiende), og dette bil være en perfekt setting hvor karakteren må ta steget som superhelt helt ut.

 

http://www.champions-online.com/character_...les/206723/view

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...