Gå til innhold

HTC Hero/Touch Pro 2 eller ?

TRL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har en HTC Diamond av den 1. utgaven. Nå begynner den å synge på siste verset og må erstattes. Synes telefonen har vært grei, men har alltid savnet tastaturet på min gamle Imate K-jam (Qtek). Det store behovet for tastaturet har det vel egentlig ikke vært.. Skjermen på min Diamond har begynt å ta kvelden, i går var andre gangen telefonen har nektet toutch skjermen å funke en hel dag, og fikk det ikke tilbake samme hva jeg gjorde. På skjermen kan jeg se at det er en mørk flekk i dybden like over 5 tallet når koden skal skrives inn. Da låser den seg bare på 5. Men, plutserlig og helt uten en påviselig grunn har den begynt å virke igjen selv om tilliten er svekket.

Så, jeg lurer fælt på å kjøpe en ny, sikler på begge nevnt i tittelen, men er usikker på funksjonaliteten. Heller kanskje mest mot Hero, har hørt den har god støtte for Gmail som jeg domenet mitt hos. Er usikker på hvor god den er å skrive på, og lurer også på hvordan GPS funksjonaliteten er. På Diamond la jeg inn Tom Tom som jeg kjøpte til min Imate telefon, men den vil neppe fungere her.

Dom nerd er jeg lett å fasinere med nye dingser, og det hører jeg også mye pent om ang. Android.

Toutch PRo 2 er over 1000,- dyrere, men har tastatur, og Windows mobile som Tomtom funker på.

Viktigste behov er telefon, kalender og kontakt sync, mail, brukes som bredbåndsmodem på hytta (dessverre har vi ikke 3G der)

Håper på gode anbefalinger og erfaringer.

Trond Larsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...