Gå til innhold

Canal Digital og Cam?


Anbefalte innlegg

Pass på å ikke bruke programkortet fra dekodere/PVR i CD sin CAM.

 

Det virker som om CAM pairer det kortet den får i seg så det ikke vil virke andre steder.

I følge vårt borettslags kontaktperson hos Canal Digital Kabel-TV så skal man kunne registrere alle dekodere og kort i husstanden og bruke dette om hverandre, ergo man skal kunne flytte programkortet fra dekoderen i stua til iDTV'n på soverommet når går og legger seg for kvelden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pass på å ikke bruke programkortet fra dekodere/PVR i CD sin CAM.

 

Det virker som om CAM pairer det kortet den får i seg så det ikke vil virke andre steder.

I følge vårt borettslags kontaktperson hos Canal Digital Kabel-TV så skal man kunne registrere alle dekodere og kort i husstanden og bruke dette om hverandre, ergo man skal kunne flytte programkortet fra dekoderen i stua til iDTV'n på soverommet når går og legger seg for kvelden.

I følge Canal Digital går ikke dette. Jeg måtte få nytt programkort da det i PVRen ikke ville virke der lenger etter å ha vært i CAMen. Canal Digital sa også at dersom jeg gjorde det igjen måtte jeg betale 350 i gebyr for nytt kort.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er det noen som har TV med DVB-C og opplevd at det ikke funker med cam og CD?

 

Sitter med Panasonic-TV og har tenkt å kjøpe cam så snart det er på lager igjen.

Jepp. Funket fett de 2 første månedene med samsung b530. Men nå er det bare svarte signaler. Har byttet cam og programkort, men ingenting fungerer... Har jeg vært deg ville jeg ventet med å skaffe meg dette til de har mer peiling. Virker som ingen vil ta ansvar nå uansett hvem jeg ringer. CD er det i hvert fall ingen hjelp å få fra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...