Gå til innhold

God of War Collection til PS3


Bear^

Anbefalte innlegg

Noen mulighet for og skru ned til det letteste? Gjir opp den bossen på normal vertfall. Får han ned på rød helse men da dauer eg altid. Gidder ikkje bruke flere timer nå, brukt mer en nok.

 

Spillet spør om du vil sette ned vanskelighetsgraden hvis du dør 5-10 ganger på rad på samme sted, så du får vel bare ta selvmord (hvis det er mulig der du er nå) eller la bossen drepe deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg runna 1ern. Må være et av de beste spillene jeg noensinne har spilt. Bortsett et par frustrerende momenter på slutten og en altfor overpowered sisteboss. Spilte smertefritt på normal gjennom hele, men på siste bossfighten (med lange sverdet) så gikk det absolutt ikke. Ga meg nesten minner om Azazel fra Tekken, men det stoppet ikke helhetlige inntrykket av spillet: GUDDOMMELIG! gleder meg til å starte på 2ern. Må nesten også få sett på cutscenes fra 1ern igjen først.

Endret av Zic0
Lenke til kommentar
Til info så selger platekompaniet.no spillet til 450kr.

Viss du ikkje vill bestille fra canada.

 

Jeg bestilte dette derfra søndagskveld og det ble lagt til sending tidlig mandag. Betaler du med payex-konto der er det fri frakt fram til en viss dato også. Sparer hele 30kr. :))

 

Håper det ligger i postkassa mi når jeg kommer hjem i dag, har aldri spilt GoW før i det hele tatt. Gleder meg :D

Lenke til kommentar

Høres bra ut!

Da kan du glede deg vertfall. God Of War er noe av det festeste eg har spillt på lenge.

 

Edit: Et lite spørrsmål angående en trophie på God Of War.

Man skal runde spillet på 5 timer elle rmindre, er denne vanskelig? Tenker da på det letteste. Må man virkelig henge i for og få til dette?

Brukte rundt 10 timer første gang på normal.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Høres bra ut!

Da kan du glede deg vertfall. God Of War er noe av det festeste eg har spillt på lenge.

 

Edit: Et lite spørrsmål angående en trophie på God Of War.

Man skal runde spillet på 5 timer elle rmindre, er denne vanskelig? Tenker da på det letteste. Må man virkelig henge i for og få til dette?

Brukte rundt 10 timer første gang på normal.

 

Nei, det er ikke så vanskelig spør du meg, gå på easy mode. Overse alle motstandene, slåss når du må, du kan bare glemme å åpne chester, med mindre du trenger health eller magic :) det er vel alt det :)

Endret av wolf89
Lenke til kommentar
platinum på begge spillene! bring on GOW 3 :D

 

lol nerd :) Spilte ferdigt gow 1 , i november ein gang, har blitt litt pause no etter Modern Warfare og Assassin's creed 2, men eg tenker eg er klar til 2ern no. Første gang eg spilte GoW, må sei det var eit dritt bra spill.

 

Lever Gow 2 opp til Gow 1?

Lenke til kommentar

Fikk GoW Collection på torsdag etter å ha bestilt søndag kveld fra Platekompaniets nettside. Har spilt en del på GoW nå og må si dette er helt sykt. Ufattelig at jeg ikke har fått spilt dette før. Dette er absoultt ett av de aller beste spillene jeg har vært borti. Gleder meg utrolig mye til å å begynne på GoW 2 som,i følge mange her på forumet, skal være enda bedre.

Jeg anbefaler iallefall andre som ikke har spilt GoW før å avlyse jula (untatt pakkeåpninger) og kjøpe dette med engang :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Satt igjen med samme opplevelse som abbflex første gang jeg prøvde GoW Collection. Men opplevelsen var nok ikke noe dårligere nå, enn om de hadde blitt kjøpt når de var nye.

Fikk Platinum på begge spillene for 2 uker siden, så da er det bare å vente på spill nr III.

 

Skogslik

Enkleste er som wolf89 sier, å bare gjøre akkuratt det du må på easymode. Ett tips er å bruke kostymet som gir uendelig magic og spamme Poseidons eller Hades Army feks. Bør klare det på 2-3 timer da. Selv spilte jeg normalt (ta alle fiender osv) på easymode med alle weapons og magic på max. Det tok 4t og 30min ca, da inkl noen andre trofee oppgaver.

Lenke til kommentar

Kan også legge til at det er ganske greit å spille det rundt på under 5 timer. Brukte 4 timer med standard kratos, oppgraderte alt av magi, helse, og alle utenom 1 våpen. Det viktigste er å huske hvordan en løser gåtene/oppgavene, tiden renner fort der hvis en på tenke seg om i 5 min nå og da.

 

Easy da.

 

Tror faktisk det hadde vært mulig å ta alle thropies på en gjennomspilling på 5 timer :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...